مرور رده

فیلتر

موافق واردات هستیم به شرط شرایط برابر/بانک‌ها تا ۳۰ درصد مطالبات قطعه‌سازان را بلوکه می‌کنند

نایب رئیس انجمن قطعه‌سازان ایران با بیان اینکه موافق هم هستیم اما میگوییم شرایطی که برای واردات در نظر گرفته می‌شود برای قطعه سازان نیز در نظر بگیرید، گفت: خودروسازان عمده بدهی‌های خود به قطعه‌سازان بزرگ را از طریق خرید دین یا تسهیلات…

صفحه کلاچ داخلی بخریم یا خارجی؟

مواد اولیه مورد استفاده در تولید لنت‌ها و فنر‌های خورشیدی دارای مقاومت حرارتی بالاست تا در صورت استفاده طولانی مدت و یا افزایش دما کیفیت کاهش پیدا نکند.

خطرات واگذاری ناگهانی خودروسازی‌ها/آیا قطعه‌سازان، خودروسازی را کنترل می‌کنند؟

یک عضو انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان با بیان اینکه اگر ایران‌خودرو و سایپا به همین صورت واگذار شوند مشکل ساز خواهد بود، گفت: تنها و بهترین راه این است که سهام شرکت‌های ادغام شده در شرکت‌های خودروسازی به فروش برسد.

خرید ماشین‌آلات دست دوم متوقف شد

یک عضو انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور گفت: تاکنون به دلیل رشد نرخ ارز صرفا امکان خرید ماشین‌آلات دست دوم برای قطعه‌سازان مقدور بوده و اکنون نیز به دنبال لغو معافیت ماشین‌آلات صنعتی از عوارض گمرکی، تولید در کشور متوقف…

افزایش قیمت باتری با اجرای طرح شناسنامه‌/عرضه باتری قاچاق در فروشگاه های خاص

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری با بیان اینکه باتری های قاچاق در حجم بسیار کم و برای خودروهای خاص وارد کشور می‌شود و تنها برخی فروشگاه‌های خاص این باتری ها را عرضه می‌کنند، گفت: ناهماهنگی در اجرای کد شناسه سبب رشد قیمت باتری شد.

تولید خودروی اقتصادی منوط بر برقراری رقابت سالم در صنعت خودروسازی است

نایب رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو در خصوص تولید خودروی اقتصادی به عنوان یکی از بندهای فرامین هشت گانه ریاست جمهوری گفت: قیمت خودرو به چند فاکتور از جمله نرخ مواد اولیه، حقوق و دستمزدها، بهای تکنولوژی و درصد سرمایه‌گذاری…

شورای هماهنگی صنعت خودرو تشکیل شد

مدیرعامل شرکت ایران خودرو، تشکیل شورای هماهنگی صنعت خودرو را راهکاری برای تعامل و همکاری بیشتر خودروساز و شبکه تامین برای رفع موانع تولید و افزایش کیفیت دانست.

حجم ‌لوازم یدکی خودرویی قاچاق ۲ برابر واردات رسمی است

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی خودرو کشور گفت: تعداد قطعات و لوازم یدکی خودرویی قاچاق موجود در بازار ۲ برابر میزان واردات رسمی آن‌ها تخمین زده می‌شود و این مساله خطری برای تولید داخل است.

اولتیماتوم سازمان استاندارد به خودروسازان/چرخه معیوب تولید در صنعت خودرو اصلاح شود

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این که چرخه معیوب در فرایند تولید خودرو باید اصلاح شود گفت: در بحث کیفیت خودرو، کوتاه نخواهیم آمد تا اعتماد از دست رفته را برگردانیم.