مرور رده

نمایشگاه

فونیکس و فونیکس NEV در نمایشگاه کرمان؛ کدام خودروها به نمایش در می‌آیند؟

برند فونیکس و زیر برند فونیکس NEV با خودروهای نوآورانه و پرچم‌دار خود حضور پررنگی در نمایشگاه کرمان خواهند داشت و جهش صنعت خودرو را تا لبه تکنولوژی جهانی با تلفیق امنیت، راحتی و پایداری به نمایش می‌گذارند.

غافلگیری فونیکس و فونیکس NEV برای بازدیدکنندگان از اتو اکسپو تهران

بخشی از اتفاقات جالب و اخبار پر سروصدایی در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران متعلق به غرفه‌های برند فونیکس و زیر برند فونیکس NEV بود که نه تنها جدیدترین خودروهای خود را به نمایش گذاشتند، بلکه با طراحی ویژه روی بدنه خودروها و المان‌های خاص…

فونیکس در نمایشگاه خودرو تبریز

تیگو۸ پرومکس، یکی از محصولات برجسته فونیکس است که با موتور 4 سیلندر 1998 سی‌سی، 254 اسب بخار قدرت و مصرف سوخت 7.2 لیتر در 100 کیلومتر، به عنوان یکی از خودروهای پرقدرت در بازار شناخته شده است.

فونیکس با تحویل اولین تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، نقطه عطفی در تاریخ خودروی ایران رقم زد

در مراسمی مهم یکی از نمایندگان فونیکس، ریموت اولین نمونه از محصول پلاگین-هیبرید این برند را –که به‌عنوان نخستین خودرو با این تکنولوژی در ایران تولید شده است– به مشتری تحویل داد.

محصولات احتراق داخلی فونیکس در نمایشگاه خودرو تهران

تیگو 8 پرو مکس، به یک موتور قوی 2 لیتری TGDI مجهز است که تجربه رانندگی بی نظیری را در مسیرهای مختلف نوید می‌دهد. تلفیقی از طراحی و مهندسی پیشرفته در تیگو 8 پرو مکس نشان دهنده تعهد فونیکس به تعریف مجدد معیارها در عملکرد است.

از اصفهان تا تهران: ترسیم زندگی بدون مرز

برند فونیکس که از ابتدای فعالیت خود با روح لاکچری، نوآوری و هدف افزایش استانداردهای تکنولوژی در سطح بازار خودرو کشور ظهور کرد، حالا در فصلی از پوست انداختن، بیش از همیشه روی تحول تکنولوژی سوخت محصولات خود، بهره‌گیری از انرژی‌های نوین یعنی…

رویکرد جدید مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

طی سال‌های اخیر، نمایشگاه‌ها به محلی برای زورآزمایی شرکت‌های بزرگ برای ارائه و شناساندن محصولات و خدمات خود تبدیل شده است و می‌توان قاطعانه گفت که هر سازمانی از ماه‌ها قبل برای حضور در این رویدادها برنامه‌ریزی می‌کند.

نمایشگاه خودرو توکیو آغاز شد

نمایشگاه دو سالانه خودرو توکیو که به گفته کارشناسان، یکی از پنج نمایشگاه برتر خودرو جهان است، در بخش اعظم خود به معرفی مدل‌های مفهومی خودرو اختصاص دارد و روندهای کوتاه و بلند مدت صنعت خودروسازی جهان را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد.

ثبت‌نام برای حضور در «اتومبیلیتی ۲۰۲۳» مسکو به پایان رسید

یک عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور با اشاره به پایان یافتن مهلت حضور تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه بزرگ اتومبیلیتی ۲۰۲۳ روسیه، از ۲ برابر شدن متراژ نمایشگاهی ایران در این رویداد نسبت به سال گذشته خبر…