طرح فروش محدود وانت دو کابین تاگا ویژه نمایشگاه خودرو زاهدان +قیمت

اعتبار این بخشنامه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان توقف طرح در هر زمان وجود دارد.

قطعه نیوز: شرکت صنایع خودروسازی پادران موتور در راستای حضور فعال خود در نمایشگاه خودروی زاهدان سال ۱۴۰۲، بخشنامه‌ای را به منظور فروش محدود دو مدل از وانت‌های دوکابین پیکاپ تاگا منتشر نموده است.

این بخشنامه شامل فروش نقدی و اقساطی مدل‌های استاندارد و لانگ می‌باشد. قیمت پایه مدل استاندارد ۱۸ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال تعیین شده است که با اعمال ۵۰۷ میلیون ریال تخفیف، به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال به فروش می‌رسد.

تاگا

همچنین مدل لانگ با قیمت ۱۹ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال، پس از کسر ۵۳۴ میلیون ریال تخفیف به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال عرضه خواهد شد.

در خرید اقساطی نیز مبلغ پیش‌پرداخت برای مدل‌های استاندارد و لانگ به ترتیب ۸ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال و ۹ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال تعیین شده است. مدت زمان اقساط ۱۴ ماهه بوده و مبلغ هر قسط ۸۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال محاسبه گردیده است.

اعتبار این بخشنامه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان توقف طرح در هر زمان وجود دارد.

هزینه شماره‌گذاری وانت‌های خریداری‌شده بر عهده مشتری بوده و قیمت‌های اعلام‌شده شامل مالیات بر ارزش‌افزوده و بیمه شخص ثالث می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.