از اصفهان تا تهران: ترسیم زندگی بدون مرز

برند فونیکس که از ابتدای فعالیت خود با روح لاکچری، نوآوری و هدف افزایش استانداردهای تکنولوژی در سطح بازار خودرو کشور ظهور کرد، حالا در فصلی از پوست انداختن، بیش از همیشه روی تحول تکنولوژی سوخت محصولات خود، بهره‌گیری از انرژی‌های نوین یعنی پروژه NEV تمرکز کرده است.

قطعه نیوز: فونیکس که کمپین «ترسیم زندگی بدون مرز» را با رونمایی رسمی از آریزو ۶ جی‌تی و نمایش فناوری PHEV در نمایشگاه اصفهان آغاز کرد، حال قصد دارد این کمپین را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران دنبال کند.

اصطلاح NEV (New Energy Vehicles) برای فونیکس به خودروهایی با سوخت غیرفسیلی اشاره دارد که در گام نخست با رونمایی از تیگو ۸ پرو e پلاس – به عنوان اولین خودروی پلاگین هیبرید (PHEV) مونتاژ ایران – در تیر ماه سال جاری آغاز شد. در ادامه نیز فونیکس قصد دارد با ارائه خودروهای مبتنی بر تکنولوژی PHEV (سوخت ترکیبی برق و بنزین با امکان شارژ خانگی) و EV (تمام برقی)، خط تازه محصولات خود را دنبال کند. فناوری پلاگین-هیبرید مزایایی از جمله صدای بسیار کم در مقایسه با رقبا، شتاب خیره کننده و سازگاری با محیط زیست را ارائه می دهد. تیگو ۸ پرو e پلاس، مبتنی بر تکنولوژی PHEV یک نمونه عالی از این فناوری است که تا ۷۰ کیلومتر برد تمام الکتریکی و تا ۹۵۰ کیلومتر برد ترکیبی دارد.

از اصفهان…

نمایشگاه اصفهان صحنه مناسبی برای فونیکس بود تا تعهد خود را به راهکارهای پیشرفته سازگار با محیط زیست نشان دهد. فناوری PHEV در محصولات فونیکس، نشان دهنده تعهد این برند برای شکل دادن به آینده ای بی حد و حصر برای رانندگان است که بهترین موتورهای احتراق داخلی را برای تجربه رانندگی بی نظیر، با موتورهای الکتریکی ترکیب می‌کند. همچنین آریزو ۶ جی‌تی که در میان انتظارات زیادی رونمایی شد، مظهر برتری طراحی و قدرت تکنولوژیکی فونیکس است. Arrizo 6 GT با طراحی تهاجمی، ویژگی‌های ایمنی و رفاهی پیشرفته، موتور قدرتمند و رکورد شتاب سدان‌های مونتاژی با حدود ۷ ثانیه، استانداردهای جدیدی را در صنعت خودرو تعیین می‌کند.

…تا تهران

حالا با نزدیک شدن به روزهای اوج کمپین «فونیکس؛ ترسیم زندگی بدون مرز» در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که قرار است از ۲۳ تا ۲۶ آبان در تهران برگزار شود، این برند قصد دارد تازه‌ترین تحولات خود را به نمایش بگذارد. فونیکس می‌کوشد تجارب همه جانبه‌تری را برای بازدیدکنندگان ارائه دهد تا بتوانند نگاهی دقیق‌تر به فناوری تحول آفرین PHEV و فرصتی برای کشف سایر محصولات و تکنولوژی‌های این برند داشته باشند. با همراهی تحولات فونیکس که زندگی بدون مرز را از طریق نوآوری و فناوری شکل می‌دهد می‌توان به تحقق تجربه‌ای بی حد و حصر در صنعت خودرو امیدوار بود.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.