تأثیر مثبت طرح جمع آوری قطعات تقلبی در خرید قطعات استاندارد

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقابله با عرضه قطعات تقلبی و قاچاق می تواند ضریب اطمینان مالکان خودرو از وجود قطعات استاندارد در خودرو را افزایش دهد.

قطعه نیوز: محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جمع آوری قطعات قاچاق و تقلبی از سوی وزارت صمت اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از تلفات جاده ای ناشی از وجود قطعات تقلبی و بی کیفیت است مقابله با عرضه قطعات تقلبی و قاچاق می تواند اطمینان مالکان خودرو را از وجود قطعات استاندارد در خودرو افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه در تعمیر و تعویض قطعات باید کمترین آسیب به خودرو وارد شود،افزود: خودروسازان نیز باید در حوزه خدمات پس از فروش از قطعات با کیفیت استفاده کنند تا از بروز مشکلات جدی در خودرو جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامیدرباره افزایش گارانتی محصولات دو خودروساز بزرگ از دو به سه سال اظهار داشت: اصل مشتری داری و جلب رضایت مشتری در گرو ارائه خدمات پس از فروش است که از گذشته تا کنون وجود داشته چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا تضمین اصالت قطعات از مسائل مهمی است که قطعه سازان و خودروسازان باید همواره توجه جدی به آن داشته باشند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.