کشف انبار لاستیک خودرو در خراسان جنوبی

قطعه نیوز:  معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از کشف یک انبار انواع لاستیک خودروی سنگین در بیرجند خبر داد.


علی تهوری با اشاره به انجام گشت مشترک با پلیس آگاهی استان و بازرسی از انبارهای ذخیره کالا در سطح شهر بیرجند گفت: در راستای شناسایی انبارهای مشکوک نگهداری کالا، در بازرسی بعمل آمده در طی گشت مشترک، این انبار با موجودی ۳۵۹ حلقه انواع لاستیک خودروی سنگین کشف و شناسایی شد.


تهوری افزود: با توجه به عدم ثبت این انبار در سامانه جامع انبارها توسط صاحب کالا، پرونده ای به ارزش شش میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.


وی با بیان اینکه بازرسان این سازمان تمامی انبارهای نگهداری کالا در سطح استان را رصد می کنند تاکید کرد: بازرسی از انبارهای سطح استان ادامه دارد و در صورت مشاهده هر نوع تخلف با افرادی که به هر دلیلی نسبت به ثبت انبار و موجودی کالای خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی در پایان از شهروندان گرامی خواست تا در صورت مشاهده هر گونه جابجایی مشکوک انواع کالا به صورت انبوه در سطح استان، موضوع را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش نمایند تا از سوی بازرسان مورد بررسی قرار گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.