عرضه گسترده لاستیک در فروشگاه‌های اینترنتی

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور از توزیع لاستیک در فروشگاه‌های اینترنتی همچون گذشته خبر داد و گفت: با توجه به کثرت راه‌های فروش لاستیک مشکلات توزیع و خرید این محصول تسهیل شده و در صدد هستیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم

قطعه نیوز: غلامعلی مهدوی گفت: توزیع لاستیک از طریق سکوهای اینترنتی، عرضه مستقیم شرکت‌های تولیدکننده و واحدهای صنفی در سراسر شهرها و استان‌ها در حال اجراست و متقاضیان در صورت عدم دسترسی به هریک از این راه‌ها می‌تواند از طرق دیگر اقدام کنند.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور ادامه داد: در یک مقطع زمانی در برخی از سایزها کمبود داشتیم و در حال حاضر این نقصان نیز برطرف شده است.

وی در خصوص گلایه برخی از متقاضیان در مورد عدم موجودی لاستیک در برخی از واحدهای صنفی متذکر شد: توزیع لاستیک در بسیاری از واحدهای صنفی صورت می‌گیرد و متقاضیان دسترسی به همه واحدهای صنفی را دارند.

مهدوی استعلام فرد و خودرو را در سامانه‌های اینترنتی یکی از مشکلات پیش روی خریداران دانست و توضیح داد: گاهی در سامانه جامع تجارت به دلیل فنی استعلامات با تاخیر انجام می‌شود که در صدد مرتفع کردن آن هستیم.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور از توزیع لاستیک در فروشگاه‌های اینترنتی همچون گذشته خبر داد و گفت: فروشگاه‌های اینترنتی در تمامی شهرها فعال بوده و در حال توزیع و فروش لاستیک می‌باشند .

وی با اشاره به واردات لاستیک‌های کامیون‌های سنگین و نظارت بر کیفیت آنها، ادامه داد: تمامی لاستیک‌های وارداتی در فرآیند ثبت سفارش و نیز ترخیص از گمرکات مورد نظارت و بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف قرار می‌گیرند و از نظر کیفیت و استاندارد مورد تایید است.

مهدوی گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف در خصوص توزیع، گران‌فروشی و یا کیفیت لاستیک‌ها می‌تواند از طریق تلفن ۱۲۴ شکایت خود را ثبت نمایند تا همکاران در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.