بزرگترین شبکه خدمات پس از فروش در اختیار لاستیک بارز است

قطعه نیوز: مدیرکل بازاریابی و صادرات لاستیک بارز گفت: بارز با ۱۵۶ مرکز ارائه خدمات پس از فروش، بزرگترین شبکه خدمات پس از فروش را در صنعت تایر کشور دارد.

مازیار روغنی افزود: ما در بازاریابی گروه صنعتی بارز سعی داریم نگاهی به آینده داشته باشیم، بازارها، فرصت‌ها و چالش های جدید را در صنعت پیش‌بینی و با شناسایی صحیح خواسته‌های مشتریان نسبت به تعمیم رده‌های محصول گام برداریم. فعالیت‌های متعددی در دو بخشB2B و B2C تعریف شده است که هر کدام اثر بخشی متفاوتی را برای مخاطبین ایجاد می‌کند.

او ادامه داد: ارائه انگیزه و عوامل مشوق برای شبکه فروش نمایندگان، برنامه های آموزشی برای استفاده صحیح از محصولات برای مصرف‌کنندگان حرفه‌ای تایر، برگزاری همایش‌ها و کمپین هدفمند بازاریابی جهت تحقق اهداف فروش و … بخشی از فعالیت‌های عمده‌ای است که در اداره بازاریابی دنبال می‌شود.

به گفته این مقام مسوول، در اداره بازاریابی منطقه‌ای، ایران به ۸ قسمت از نظر جغرافیایی تقسیم و برای هر یک از این مناطق ۸ کارشناس بومی استخدام شده است ۶۰ درصد فعالیت این اعضا در حوزه خدمات پس از فروش و ۴۰ درصد فعالیت‌ها به حوزه اجرای برنامه‌های اداره برندینگ و توسعه محصول اختصاص یافته است.

روغنی با اشاره به اینکه  ایجاد شبکه خدمات پس از فروش ممکن است برای برندها یکی از نقاط اشتراک باشد گفت: اما از نظر مدت زمان رسیدگی به شکایات، گستردگی این شبکه و شیوه کاری که بارز انتخاب کرده است، هیچ یک از رقبای داخلی و خارجی توان رقابت با بارز را نداشته‌اند و با این عملکرد مناسب؛ شبکه خدمات پس از فروش بارز به یک نقطه تمایز برای برند تبدیل شده است.

مدیرکل بازاریابی و صادرات لاستیک بارز تاکید کرد: برای بهبود وضعیت فعلی هم برنامه‌ای در دستور این کار این اداره قرار گرفته است و به زودی پروژه خدمات پس از فروش آنلاین اجرایی خواهد شد و با اجرای این پروژه، مدت زمان رسیدگی به شکایات کاهش خواهد یافت. حفظ حقوق مشتریان، رعایت آئین‌نامه ارائه خدمات پس از فروش، آنالیز وضعیت بازار و تحرکات رقبا، رسیدگی و سرکشی به شبکه توزیع، تحلیل قیمت محصولات و … از جمله اموری است که در این اداره پیگیری می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.