میباخ مرسدس GLS ادیشن ۱۰۰ معرفی شد

میباخ با رونمایی GLS ادیشن ۱۰۰، به مناسبت گذشت یک قرن از معرفی اولین محصول صدسالگی تولید خود را جشن می‌گیرد.

قطعه نیوز: به مناسبت گذشت یک قرن از معرفی اولین محصول، مرسدس میباخ GLS ادیشن ۱۰۰ معرفی شد و میباخ با رونمایی GLS ادیشن ۱۰۰، صدسالگی تولید خود را جشن می‌گیرد.

مرسدس میباخ را می‌توان یکی از مجلل‌ترین مدل‌های لوکس مرسدس دانست که در ظرافت، تکنولوژی و ویژگی‌های خاص است. این کارخانه خودروسازی صدمین سالگرد تولید خود را با معرفی نسخه ویژه GLS گرامی می‌دارد. این نسخه که ادیشن ۱۰۰ نام دارد و همانند دیگر خودروهای تولیدی مرسدی دارای امکانات رفاهی بیش از اندازه‌ای است.

مرسدس در کنار معرفی GLS ویژه، همچنین S-Class ادیشن ۱۰۰ را معرفی کرد که هر دو خودرو محدود به ۱۰۰ واحد هستند.  هر ۲ خودرو دارای ترکیب رنگ نقره ای/آبی دریایی هستند و و مجهز به لاستیک های منحصر به فردی هستند که روی هر لاستیک نشان ادیشن ۱۰۰ درج شده است.

mercedes maybach interior – نمای داخلی مرسدس میباخ ادیشن ۱۰۰

در هر ۲ خودرو فضای داخلی کاملا یکسان طراحی شده است و یا با چرمی خاص و یا مروارید سفید و نقره‌ای کریستالی با طرح کریستالی طراحی شده است؛ GLS همچنین دارای عایق صوتی اضافی است.

تنها تفاوت در هر خودرو معرفی شده مشخصات پیشرانه است، S کلاس از یک موتور ۱۲ سیلندر استفاده می‌کند در حالی که GLS از یک موتور  ۸ سیلندر  استفاده می‌کند، این موتور ۵۵۷ اسب بخار نیرو تولید می‌کند که با S کلاس ۱۲ سیلندری ۶۱۲ اسب بخاری (۴۵۶ کیلووات) در سدان فاصله چندانی ندارد. 

GLS که با ترکیبی از ۲ رنگ عرضه می شود، بسیار چشمگیر و جسورانه به نظر می‌رسد. نشان دو برند M در ستون D SUV قرار دارد و پلاک “Edition ۱۰۰” در زیر آن قرار دارد. قرار است مرسدس میباخ  از سال ۲۰۲۲ وارد نمایندگی‌ها شود و مرسدس برنامه دارد بازار این خودرو را گسترش دهد.

سفارش برای این خودرو از سه ماهه چهارم امسال فراهم می شود اما مرسدس اعلام کرده است این خودرو با میزان محدود عرضه خواهد شد  بنابراین متقاضیان برای خرید آن باید سریع عمل کنند. مرسدس میباخ پس از عبور از یک ۱۰۰ سال سخت، در حال آماده شدن برای طی کردن ۱۰۰ سال آینده بوده و در نمایشگاه خودرو مونیخ، اولین خودروی الکتریکی با نشان میباخ یعنی مرسدس میباخ EQS را در قالب یک خودروی مفهومی نزدیک به نمونه تولیدی به نمایش گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.