معرفی نسخه Dream Edition از لوسید ایر

خودروساز امریکایی اعلام کرده قصد دارد نسخه Dream Edition را از اواخر سال جاری به مشتریان تحویل دهد. علاوه‌براین، امکان انتخاب از میان دو گزینه جدید هم برای خریداران فراهم شده است.

قطعه نیوز: با گذشت زمان نسبتاً طولانی از معرفی لوسید ایر، بسیاری افراد همچنان مشتاق ملاقات با نمونه واقعی این خودرو در نمایشگاه­‌ها و معابر عمومی هستند. البته اخیراً خبرهای خوبی از شرکت سازنده این سدان در کالیفرنیا به گوش رسیده که به نظر می‌­رسد عرضه قریب‌الوقوع لوسید ایر را درپی داشته باشد.

دو نسخه Performance (عملکرد) و Range (شعاع حرکتی) به عنوان زیرمجموعه­‌های جدید Air Dream Edition به مشتریان معرفی خواهند شد.

مشخصات فنی

خودروساز امریکایی اعلام کرده قصد دارد نسخه Dream Edition را از اواخر سال جاری به مشتریان تحویل دهد. علاوه‌براین، امکان انتخاب از میان دو گزینه جدید هم برای خریداران فراهم شده است.

در واقع دو نسخه Performance (عملکرد) و Range (شعاع حرکتی) به عنوان زیرمجموعه­‌های جدید Air Dream Edition به مشتریان معرفی خواهند شد.

همانطور که از نام این دو تریم جدید دریافت می‌شود، تمرکز یکی بر روی قدرت پیشرانه است، درحالی‌که دیگری با هدف ارائه حداکثر مسافت قابل پیمایش عرضه شده.

قدرت لوسید ایر در نسخه پرفورمنس به ۱۱۱۱ اسب­‌بخار می‌رسد که ۲۱ واحد بیشتر از رقم اعلامی قبل است. به لطف افزایش قدرت، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت خودرو ۲.۵ ثانیه و شعاع حرکتی آن بیش از ۷۲۰ کیلومتر خواهد بود.

نسخه Dream Edition از لوسید ایر

اما در نسخه Range که تاکید بیشتری بر شعاع حرکتی دارد، این رقم بیش از ۸۰۰ کیلومتر است و حتی بنابر برخی آزمایش‌­های غیررسمی به رقم ۸۲۷ کیلومتر هم می‌رسد. ولی قدرت پیشرانه در این نسخه برابر با ۹۳۳ اسب­‌بخار است، یعنی ۱۷۸ واحد کمتر از نسخه پرفورمنس.

بنابراین مشتریان خودرویی که ۱۶۹ هزار دلار قیمت دارد، در هنگام انتخاب تریم پرفورمنس باید به کاهش شعاع حرکتی آن توجه داشته باشند، هرچند که قدرت پیشرانه در این مدل بسیار وسوسه‌­برانگیز است و می­‌تواند نسخه Plaid از تسلا مدل S را به چالش بکشد. از سوی دیگر، رقم شعاع حرکتی نسخه Range بسیار قابل توجه است و می­‌تواند فاکتور مهمی برای مشتریان یک خودروی برقی باشد.

به هرحال برای قضاوت بهتر درباره عملکرد نسخه­‌های مختلف لوسید ایر ، باید تا زمان فراهم شدن امکان تجربه رانندگی با آن برای اصحاب رسانه و مشتریان انتظار کشید.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.