مرسدس CLE کوپه جایگزین مرسدس دو درب C ، E شد

مرسدس CLE کوپه به عنوان جایگزین دو درب C ، E ارائه شده است.

قطعه نیوز: مرسدس CLE کوپه به عنوان جایگزین دو درب C ، E ارائه شده است.

چند سالی است که گزارشات متعددی مربوط به سال ۲۰۱۶ در مورد تغییر CLS به CLE منتشر شده است. مدل نسل سوم از این خودرو در سال ۲۰۱۸ با نام اصلی خود معرفی شد.

این خودرو بیشتر بر اساس مدل S کلاس بود و اکنون شایعات جدیدی در رابطه با CLE به وجود آمده است.

شنیده می شود که کوپه جدید و کانورتیبل  CLE قرار است جایگزین نسخه‌های دو در C کلاس و E کلاس شود.

یک بنز جدید با ظاهری متفاوت از نسل بعدی که بر روی پلتفرم AMG SL ساخته خواهد شد و اکنون مشخص شده است که مرسدس در حال کار بر روی یک کابریو قابل دستیابی است.

این ستاره سه پر، قول داده است که برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری، نمونه کار‌های خود را ساده کند و تصمیم بگیرد SLC و همچنین S کوپه جدید و کانورتیبل  را انتخاب کند.

علاوه بر این، AMG GT Roadster از بین می رود تا SL بعدی بتواند زنده بماند و به نظر می‌رسد مدل‌های دو در C و E به یک کوپه CLE و دو نفره تبدیل می‌شوند.

ارائه های غیررسمی با استفاده از جدیدترین زبان طراحی پیاده سازی شده در مدل‌های اخیر مرسدس، ادعای CLE در هر دو سبک بدنه را نشان می‌دهد. با دیدن عکس‌های جاسوسی از کانورتیبل، احتمالاً بدین معنی است که سقف فلزی آن از بین می رود و دارای سقفی تاشو خواهد بود.

گمانه زنی هایی که زده می شود حاکی از آن است که CLE  یک کلاس C دو درب با ظاهر کلاس E و قیمت مشابه CLK قدیمی خواهد بود، اما برای اطمینان از این مطلب خیلی زود است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک مدل چهار درب که بین CLA و CLS فاصله داشته باشد، در دستور کار نیست، که با توجه به تصمیم مرسدس در مورد کاهش فروش محصولات کند و منطقی است. با در نظر گرفتن اولین عکس‌های جاسوسی، بعید است یک این اتفاق قبل از پایان سال اتفاق بیفتد. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.