طرح جایگزینی محصولات مدیران خودرو از سر گرفته شد

شرکت مدیران خودرو در راستای ایجاد شرایط ویزه برای مشتریان خود طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروی جدید را با قوت بیشتر از سر گرفته است

قطعه نیوز: شرکت مدیران خودرو در راستای ایجاد شرایط ویزه برای مشتریان خود طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروی جدید را با قوت بیشتر از سر گرفته است.

در این طرح کلیه دارندگان خودروهای مدل سال ۱۳۹۰ و به بعد می‌توانند خودروی خود را با یک محصول جدید مدیران خودرو جایگزین کنند


طرح فوق در راستای سیاست توسعه بازار محصولات مدیران خودرو و ایجاد شرایط مطلوب بازار دست دوم محصولات این برند شکل گرفته است که در نوع خود در میان خودروسازان داخلی خاص و منحصر به فرد است.


در این طرح کلیه دارندگان خودروهای مدل سال ۱۳۹۰ و به بعد می‌توانند خودروی خود را با یک محصول جدید مدیران خودرو جایگزین کنند و از تسهیلات ویژه خرید چون حداقل پیش پرداخت ۳۰ درصد و حداکثر اقساط ۷۰ درصد تا سقف پنج سال تسهیلات بهره مند شوند.


شایان ذکر است که شرکت ایرانیان خودرو به عنوان مجری این طرح توسط شرکت مدیران خودرو معرفی شده است.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق و فهرست نمایندگی‌های منتخب مدیران خودرو که می‌توانند در طرح جایگزینی خدمت دهند به آدرس https://landing.mvmco.ir/usedcar/ مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.