کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو رونمایی شد

قطعه نیوز: طرح ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو به عنوان کمپین زمستانی این شرکت رونمایی شد.

مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو در خصوص این کمپین در جمع خبرنگاران بیان کرد: اولویت مدیران خودرو  ارائه خدمات خوب به مشتریان و بالا بودن سطح رضایت آنها است.

گرمان ادامه داد: در سال‌های اخیر موضوع خدمات پس از فروش را بیش از پیش مدنظر قرار داده‌ایم و معتقدیم آنچه یک محصول را سر پا نگه می‌دارد و به توسعه آن کمک می‌کند، جلب رضایت مصرف‌کنندگان است، بنابراین کار در بخش خدمات پس از فروش سخت‌تر از بخش فروش است.

وی عنوان کرد: شرکت مدیران خودرو در سال در بخش خدمات پس از فروش ۹۶ در بین ۱۶ شرکت رتبه ۳ و مقام ۱۴ را داشتیم که در سال ۹۷ به مقام ششم رسیدیم و  رتبه ما از ۳ به ۲ که بالاترین رتبه دریافت شده در کشور است، ارتقا پیدا کرد.

وی گفت: در سال ۹۸ از مقام ششم به مقام پنجم رسیده‌ایم و برای امسال در نظر داریم که به رتبه یک دست پیدا کنیم.

گرمان ادامه داد: کیفیت خودروهای مدیران خودرو امروز با محصولات گذشته این شرکت قابل قیاس نیست، بلکه امروز با خودروهای اروپایی مقایسه می‌شود و قرار است که در آینده از سطح کیفی خودروهای اروپایی هم بالاتر برود.

وی اذعان کرد: امروز ذهنیت افراد جامعه نسبت به خودروی چینی کار را برای ما سخت کرده است، این ذهنیت در سال‌های اول کار این شرکت‌ها شکل گرفت و تغییر آن زمان‌بر است.

وی گفت: ارزیابی فرایندهای داخلی با هدف ارتقای رضایت مشتریان در پروژه‌های مختلف در حال انجام است.

وی از پروژه‌ای با نام فالوآپ نام برد که در آن، ۴۸ ساعت پس از ترخیص خودرو از مرکز خدمات با صاحب خودرو تماس گرفته می‌شود تا در صورت وجود اشکال در خودرو، بدون نوبت مشکل مربوط رفع شود.

گرمان ادامه داد: در پروژه‌ای با نام QC، خودروهایی که در بازه دو هزار کیلومتر و یا کمتر از ۳ ماه بعد از تعمیر، به مشکل بربخورند توسط مهندسان ما رصد می‌شوند و از نماینده خواستار اقدام اصلاحی برای آن خودرو خواهند بود.

وی تصریح کرد: چالش همیشگی شرکت‌ها، تامین قطعات است که در سال ۹۸‌ و ۹۹ به دلیل مشکلات ارزی تصمیم‌گیری‌هایی توسط دولت در حوزه واردات انجام شد.

گرمان افزود: مدیران‌خودرو تنها شرکتی است که شریک خارجی آن پس از وضع تحریم‌ها از کشور خارج نشد.

وی گفت: در سال ۹۸ به میزان زیادی برای قطعات سفارش‌گذاری کردیم و در این سال تنها قطعاتی که برای تامین آن مشکلاتی وجود داشت، قطعات اپیدمی بود و نه قطعات مصرفی.

گرمان بیان کرد: در سال ۹۸ ترخیص کالا از گمرکات شراسط مطلوبی داشت و در آن سال مدیران‌خودرو تنها۳۳ میلیون تومان جریمه اشغال کانتینر برای دیرکرد در ترخیص پرداخت کرد اما این رقم در سال جاری بهه دلیل مناسب نبودن شرایط گمرک برای ترخیص کالا تا پایان سال ۴ میلیارد تومان خواهد بود‌ که به این معنا است که ما سفارش‌گذاری و خرید انجام داده‌ایم اما کالا به دست ما نرسیده است.

وی گفت: مقرراتی که در سال جاری برای واردات و ترخیص کالا از گمرک وضع شد باعش که گاهی کالای ما تا ۱۰ ماه در گمرک باقی بماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.