جریمه ۱۲ میلیاردی برای قاچاقچیان لاستیک خودرو

قطعه نیوز: جریمه ۱۲ میلیاردی برای قاچاقچیان لاستیک خودرو در آذربایجان غربی، ، حکم ۶ میلیاردی برای قاچاقچیان موتورسیکلت در قزوین آخرین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی هستند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از جریمه ۱۲ میلیارد ریالی برای قاچاقچیان لاستیک خودرو خبر داد.

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: عوامل گشت نیروی انتظامی شهرستان میاندوآب در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر مشکوک و در بازرسی از آن تعداد ۵۲۸ حلقه لاستیک خودرو کشف و مراتب را به تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب اعلام کردند.

وی افزود: شعبه اول ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز شهرستان میاندوآب نیز پس از بررسی و احراز تخلف، متهمین را به ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۱۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حکم ۶ میلیاردی برای قاچاقچیان موتورسیکلت در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت ۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریالی قاچاقچیان موتورسیکلت خبر داد.

هوشنگ محمدی تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف سه دستگاه موتور سیکلت قاچاق شده و با ارسال گزارش رسیدگی به تخلف آغاز شد.

وی افزود: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین پس از احراز تخلف، متهمین را به پرداخت ۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و حکم به ضبط موتورسیکلت‌های مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

منبع: ایمنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.