قطعات خودروی سوناتا هیبرید تا سال‌ها موجود است

قطعه نیوز: مدیرعامل شرکت پاکرو یدک خودرو گفت: قطعه برای خودروهای سوناتا هیبرید تا چند سال آینده ذخیره شده است.

جواد نفری در گفت‌وگو با خبرنگار «قطعه نیوز» در خصوص وجود مشکل کمبود قطعه برای خودروهای خارجی گفت: این موضوع درباره خودروهای سوناتا هیبرید که از خدمات پس از فروش پاکرو استفاده می‌کنند وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر واردات خودرو ممنوع است، اما شرکت پاکرو پیش از این، تنها یک مدل خودرو یعنی سوناتا هیبرید در دو مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ وارد کرد که از همان ابتدا پیش‌بینی‌های لازم را برای خدمات پس از فروش انجام داد و قطعات به میزان کافی برای مصرف چند سال خریداری و به کشور وارد شد.

نفری تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی برای تامین قطعه نداریم و قطعات مصرفی و یدکی همه در مراکز خدمات پس از فروش ما موجود است؛ گاهی هم پیش می‌آید که قطعات خاصی در دسترس نیست که آن را از راه‌های دیگری تامین می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در حالت کلی خدمات برای خودروهای سوناتا هیبرید پابرجا است، تعمیرگاه مرکزی فعال است و نمایندگی‌های ما در سطح کشور مثل شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و… فعالیت دارند و قطعات آنها را تامین می‌کنیم.

وی اضافه کرد: خودروهای وارداتی سوناتا هیبرید، هفت سال گارانتی دارند که همچنان چهار سال از مدت زمان گارانتی‌های ارائه شده، باقی مانده است و تعهد ده ساله نیز برای وارانتی داریم.

خبرنگار: فرزانه احمدی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.