تولید ۵ خودروی سواری ۴ ستاره در مردادماه

قطعه نیوز: وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌ کرد: براساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی انجام شده در مردادماه امسال، در گروه خودروهای سبک پنج خودروی سواری توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند و همچنین ۲۷ خودروی سبک سواری و وانت سه ستاره کیفی به خود اختصاص دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه وزارت صنعت، براساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارتخانه منتشر شد، در مردادماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و فهرست قیمتی یک، وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران‌خودرودیزل با دریافت سه ستاره کیفی، بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد.

در فهرست قیمتی دو، گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت‌های‌ نیسان ریچ شرکت زامیاد، سایپا ۱۵۱ شرکت بُن‌رو و وانت‌های مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین و مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ شرکت بهمن‌موتور موفق به کسب سه ستاره کیفی شدند.

در همین گروه وانت آریسان شرکت ایران‌خودرو دیزل و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین شرکت بهمن‌موتور با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند و وانت نیسان‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد توانستند یک ستاره کیفی را از آن خود کنند.

در گروه سبک بخش سواری، خودروی پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران‌خودرو/ ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد؛ این خودرو در فهرست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست هایما. اس۷ اتوماتیک ایران‌خودرو خراسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

جک اس۵ و جک اس۳ کرمان‌موتور در این فهرست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G01 سیف خودرو و تیگو ۵ مدیران‌خودرو نیز سه ستاره به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی ام. وی. ام ایکس۳۳ اس مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

همچنین در سطح قیمتی چهار، خودروهای پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۷ اس.دی، دناپلاس از ایران‌خودرو و برلیانس اچ۲۳۰ شرکت پارس‌خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این فهرست قیمتی، رانا، پژو ۲۰۶ اس.دی، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران‌خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو ‌پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شد.

همچنین، سمند تبریز ایران‌خودرو تبریز، خودروهای پژو پارس تهران ایران‌خودرو، پژو پارس خراسان ایران‌خودرو خراسان، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران‌خودرو مازندران و پژو پارس صنایع خودروسازی فردا همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان نیز دو ستاره کیفی کسب کرد.

در سطح قیمتی پنج نیز سایپا ایکس ۱۳۱ پارس‌خودرو دو ستاره کیفی به دست آورد.

کوییک آر پارس خودرو و کوییک و تیبا ۲ سایپا، ساینا و تیبای سایپا- سیتروئن نیز موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

خودروهای تجاری

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن‌دیزل و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K بهمن‌دیزل، خودروی های سنگین چهار ستاره کیفی شدند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل و شیلر بهمن دیزل سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد.

کامیون بنز WH ایران‌خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده فوتون ۴Auman H شرکت ایران خودرو دیزل توانست چهار ستاره کیفی را به دست آورد و کشنده FAW J6 سیباموتور نیز سه ستاره به دست آورد.

در بخش مینی‌بوس نیز مینی‌بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن‌دیزل چهارستاره کیفی به دست آورد و شیلر بهمن دیزل نیز در فهرست چهار ستاره ها قرار گرفت.

در بخش اتوبوس بین شهری نیز اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال از تولیدات عقاب افشان چهار ستاره به دست آورد.

منبع: ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.