تشکیل ۳۸ پرونده قاچاق و کشف ۴هزار و ۶۸۳خودرو در اردیبهشت‌ماه

قطعه نیوز: سرپرست معاونت بازرسی سازمان صمت استان تهران از کشف ۴هزار و ۶۸۳ مورد خودرو در ۱۷ پارکینگ در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پس از تأیید احتکار این پرونده ها به تعزیرات ارسال می شود.

تیمور پور حیدری در خصوص آمار بازرسی های استان تهران در اردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: طی ۵۸ هزار و ۳۷۲ بازرسی انجام شده در اردیبهشت ماه، ۵ هزار و ۱۶۲  پرونده تشکیل شده که ارزش  آن  بیش از ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: بازرسی های انجام شده در حوزه کشف کالاهای قاچاق نیز در اردیبهشت ماه تعداد ۵ هزار و ۵۵۵ مورد بوده که تعداد ۳۸  پرونده به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

سرپرست معاونت بازرسی سازمان صنعت استان تهران در خصوص آمار گشت های مشترک با تعزیرات و پلیس امنیت اقتصادی نیز گفت: تعداد ۲ هزار و ۷۶۳ بازرسی مشترک انجام شده که ۸۷۹  پرونده به ارزش  بیش از یک میلیارد و ۷۸۳  میلیون تومان تشکیل شد.

پور حیدری در خصوص بازرسی های انجام شده در بازار خودرو نیز خاطر نشان کرد: در اردیبهشت ماه۴ هزار و ۶۸۳ مورد خودرو در ۱۷ پارکینگ کشف شد که پس از بررسی  کارشناسی، مدارک خودرو و پلاک آن، در صورت قطعی بودن تخلف و احتکار خودرو، پرونده ها به تعزیرات برای برخورد قانونی و اعمال جریمه ارسال می شود.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.