رونمایی از موتور کم‌مصرف ایران خودرو در آبان‌ماه امسال

قطعه نیوز: مدیر استراتژی و برنامه ریزی گروه صنعتی ایران خودرو از نمونه‌سازی موتور کم مصرف طراحی این خودروساز در آبان ماه خبر داد.

معمارباشی در این باره گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید موتور کم مصرف، ابلاغیه وزارت صمت و برنامه ریزی ایران خودرو، در بهمن ماه نیز از خودرویی با قابلیت پیمایش با موتور کم مصرف رونمایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به منظور دستیابی به اهداف تولید خودروی کم مصرف در بازه زمانی کوتاه تر، کمیته ویژه راهبری تولید و تجاری سازی خودروهای کم  مصرف در ایران خودرو شکل گرفت.

معمارباشی تصریح کرد: در سال گذشته نقشه راه توسعه قوای محرکه ایران خودرو تا سال ۱۴۰۷ تدوین شده و به تصویب هیات مدیره این شرکت رسیده است. یکی از موارد مورد توجه در آن، نقشه راه موتورهای کم مصرف بوده است.

وی با بیان این که اقدامات متعددی در محورهای ده گانه توسعه ای ابلاغ شده از سوی وزارت صمت داشته ایم گفت: کمیته ویژه پیشبرد برنامه های ده گانه در ایران خودرو میزان پیشرفت برنامه ها را پایش می کند. اقدامات در حوزه محورهای ده گانه از اجرای تعهدات معوق به مشتریان تا طراحی محصول به صورت مستمر انجام می شود.

معمارباشی یکی از محورهای ده گانه وزارت صمت را فروش اموال و دارایی های مازاد دانست و گفت: در این باره برنامه های جدی برای واگذاری تدوین شده است تا دارایی ها به سمت مولد بودن حرکت کنند.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.