نگاهی به رنو کپچر مدل ۲۰۲۰

قطعه نیوز: نسل جدید یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند و کوچک شرکت رنو فرانسه به تازگی معرفی شده است که در این گزارش به مروری بر مشخصات اصلی و تصاویری از آن خواهیم پرداخت.
نخستین نسل از خودروی شاسی بلند و کوچک شرکت خودروسازی رنو، کپچر در سال ۲۰۱۲ میلادی معرفی و عرضه شد و از آن سال تاکنون موفق شده است عملکرد بسیار مناسبی را به نام خود به ثبت برساند و بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه در بازارهای جهانی بفروشد.
حالا با معرفی نسل جدید آن، مدل ۲۰۲۰، کارشناسان اتواکسپرس پس از تست جاده ای این خودرو، به مروری بر مشخصات اصلی و تصاویری از آن پرداخته اند تا بدین ترتیب مشتریان و علاقمندان با آگاهی از اطلاعات و جزییات بیشتر، در صورت تمایل به خریداری آن اقدام کنند.
در زیر مهم ترین مشخصات اصلی این خودرو آمده است:
این خودرو از همان پلتفرم CMF-B همچون رنو کلیو بهره برده است که البته ۱۱۰ میلی‌متر طویل‌تر، ۱۹ میلی‌متر عریض تر و ۱۷ میلی‌متر بلندتر از نسل پیشین آن است.
از جمله عواملی که موجب جذابیت و گیرایی بیشتر این خودرو در جاده می شود، می توان به جلوپنجره پهن‌تر و چراغ‌های جلو و عقب LED اشاره کرد.
کابین داخلی این خودروی جدید نیز به نظر می رسد از رنو کلیوی جدید الهام گرفته است. به نظر کارشناسان کیفیت ساخت و متریال بکاربرده شده در کابین داخلی این خودرو نیز بسیار قابل توجه است.

طراحی داخلی رنوکپچر ۲۰۲۰

از دیگر مشخصات نسل جدید رنو کپچر مدل ۲۰۲۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
صفحه دیجیتال ۴.۲ اینچی بین پشت آمپرها در کنار صفحه‌نمایشی ۷ اینچی نیز در داشبورد مرکزی
پشتیبانی سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو به‌صورت استاندارد از اپل کارپلی و اندروید اتو
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۳.۳ ثانیه‌ای
پیشرانه سه سیلندر بنزینی ۹۹ اسب بخاری با گشتاور ۱۶۰ نیوتون متری
گیربکس ۵ سرعته دستی
دیفرانسیل جلو
حداکثر سرعت: ۱۷۲ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: ۶ لیتر در هر صد کیلومتر
گارانتی ۵ ساله یا ۱۶۰ هزار کیلومتری شرکت رنو
در ضمن، این خودرو برای طرفداران محیط زیست و افرادی که تمایل به صرف هزینه های سوختی پایین تری دارند، در نسخه پلاگین هیبریدی نیز عرضه خواهد شد.
منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.