تداوم ارائه خدمات به مشتریان ایران خودرو در روزهای جمعه

قطعه نیوز: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات از تابستان امسال روزهای جمعه را به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت افزوده بود، ارائه این خدمات را تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید کرد.
معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: این مجموعه اجرای طرح‌هایی که باعث تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مشتریان می‌شود را به صورت مستمر در برنامه خود دارد و این طرح‌ها متناسب با موقعیت‌ و مناسبت‌های خاص کشور به‌منظور همراهی بیشتر با دارندگان محصولات ایران‌خودرو در دستور کار قرار می‌گیرد.
وردینی افزود:‌ آمارها نشان می‌دهد که طرح خدمات‌رسانی در روزهای جمعه با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است از این رو در حال بررسی امکانات و شرایط هستیم که این طرح تا پایان سال تداوم داشته باشد.
وردینی تصریح کرد:‌ علاوه بر امکان پذیرش خودرو در روزهای جمعه در نمایندگی‌های منتخب، برخی نمایندگی‌های این شرکت نیز همچنان به صورت دو شیفت به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند. شرکت ایساکو با دارا بودن بیش از ۷۰۰ نمایندگی مجاز به عنوان گسترده‌ترین شبکه خدمات در سراسر کشور، به لحاظ زمان ارائه خدمات نیز در کشور پیشرو است .
معاون خدمات پس از فروش ایساکو خاطر نشان کرد : طرح‌های مذکور با نیازسنجی موارد ثبت شده توسط هموطنان در مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو و سایر کانال‌های ارتباطی طرح‌ریزی و اجرا می‌شود .
گفتنی است ، مشتریان گرامی می‌توانند، برای مشاهده برنامه و لیست نمایندگی‌هایی که در شیفت دوم یا جمعه‌ها خدمات ارائه می‌کنند، به صفحه سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه کنند.
منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.