چری برترین صادرکننده خودروهای سواری چین برای بیست‌ویکمین سال متوالی

گروه چری با اتمام سال ۲۰۲۳ میلادی اعلام کرد که به فروش تاریخی سالانه یک میلیون و ۸۸۱ هزار و ۳۱۶ دستگاه خودرو دست یافته است که حاکی از رشد ۵۲.۶ درصدی در سال گذشته میلادی دارد.

قطعه نیوز: با اتمام سال ۲۰۲۳، گروه چری به فروش سالانه یک میلیون و ۸۸۱ هزار و ۳۳۶ دستگاه خودرو سواری دست یافت که نشان دهنده رشد سالانه ۵۲.۶ درصدی است که از نرخ رشد صنعت خودرو پیشی گرفته است. همچنین ۹۳۷ هزار و ۱۴۸ دستگاه خودرو صادر شد که نشان دهنده رشد ۱۰۱.۱ درصدی صادرات این گروه است و برای ۲۱ سال متوالی عنوان بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری کشور چین تضمین شد.

این خودروساز اعلام کرد که در ماه دسامبر میلادی به دوازدهمین ماه متوالی رشد فروش رسیده و در نهایت ۵۲.۶ درصد رشد را در قیاس با سال ۲۰۲۲ ثبت کرده است.

این هولدینگ خودروسازی در زمینه صادرات هم رشد دو برابری داشته و با فروش ۹۳۷ هزار و ۱۴۸ دستگاه خودرو افزایش قابل توجه ۱۰۱.۱ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده است که برای ۲۱ سال متوالی عنوان بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین را به نام خود اختصاص داده است.

چری خودرو محبوب ۱۳ میلیون نفر در سراسر جهان

در نتیجه، اکنون تعداد رانندگانی که از خودروهای چری استفاده می‌کنند از ۱۳ میلیون نفر فراتر رفته است که از این تعداد ۳.۳۵ میلیون کاربر در خارج از کشور قرار دارند.

تمرکز چری روی محصولات نوآورانه

چری روی بخش‌های مختلفی تمرکز کرده و محصولات نوآورانه‌ای مانند تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید و سری eQ را در میان دیگر محصولات انرژی جدید معرفی کرد. طرح جامع «انرژی نو و سوخت متعارف» با همکاری مدل های اصلی مانند سری تیگو ۸، سری تیگو ۷ و آریزو ۸ شکل گرفت و باعث رشد پایدار و سریع در بخش فروش این گروه شد.

چری برترین صادرکننده خودروهای سواری چین برای بیست‌ویکمین سال متوالی!

تصویر تیگو ۷ پرو پلاگیین هیبرید را نشان می‌دهد

چری برترین صادرکننده خودروهای سواری چین برای بیست‌ویکمین سال متوالی!

تصویر تیگو ۸ پرو مکس را نشان می‌دهد

چری برترین صادرکننده خودروهای سواری چین برای بیست‌ویکمین سال متوالی!

تصویر مدل Arrizo 8 را نشان می دهد

اقدامات چری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی

با شعار «سبز، فناوری، خانواده و همراهی» به‌عنوان ارزش‌های اصلی برند، گام‌های جهانی‌سازی چری در سال ۲۰۲۳ قوی‌تر شده که منجر به افزایش مستمر نفوذ برند می‌شود. در نهایت چری در جمع ۵۰ برندساز جهانی چینی در سال ۲۰۲۳ که به طور مشترک توسط گوگل و کانتار منتشر شد، جایگاه برتر را در رده خودرو به دست آورد.

در واکنش به زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه، مجموعه چری در ترکیه در عرض ۳۰ دقیقه اقدام به نجات فوری سانحه دیدگان کرد و اولین شرکت خودروسازی محلی بود که نجات بازماندگان را در دستور کار خود قرار داد. خودروسازی چری ۶ میلیون دلار به یونیسف (صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد) برای پروژه‌های آموزش بین‌المللی کودکان اهدا کرد و با WWF (صندوق جهانی طبیعت برای طبیعت) قرارداد همکاری امضا کرد که با همکاری یکدیگر برای ترویج حفاظت از محیط‌های شکننده در سراسر جهان و انتقال گرما و همراهی از طریق مسئولیت و عشق همکاری کنند. در سال ۲۰۲۳، بیش از ۲۰۰۰ فروشنده خارجی، رسانه خارجی و مشتری از بیش از ۵۰ کشور و منطقه از دفتر مرکزی چری بازدید کردند و به طور مشترک جذابیت منحصر به فرد چری را تجربه کردند.

چری برترین صادرکننده خودروهای سواری چین برای بیست‌ویکمین سال متوالی!

این تصویر نشان می‌دهد چری با مشتریان خارج از چین خود به کمپین دوچرخه سواری برای منافع عمومی ملحق شده است

چری به طور مداوم برچسب های استاندارد طلایی «ساخت چین» و «ایجاد شده در چین» را از نظر کیفیت افزایش می‌دهد. در مطالعه کیفیت اولیه ۲۰۲۳ چین (IQS) که توسط J.D. Power منتشر شده است، چری رتبه اول را در بین برندهای شخصی دارد. آزمایشگاه پیشرو تست برخورد چری در آسیا، ۵۳۲ تست برخورد خودرو را در سال ۲۰۲۳ انجام داد و یک رکورد تاریخی جدید را ثبت کرد. تیگو ۷ پرو، در A-NCAP استرالیا (۲۰۲۳) به رتبه پنج ستاره دست یافت. چری برای رسیدگی به نگرانی های ایمنی الکتریکی مالکان، حفاظت ایمنی الکتریکی را در جنبه های مختلف، از جمله امکانات سخت افزاری، اقدامات ایمنی و ایمنی الکتریکی بهبود بخشیده است.

چری برترین صادرکننده خودروهای سواری چین برای بیست‌ویکمین سال متوالی!

این شرکت به طور جامع بر روی پنج حوزه اصلی فناوری متمرکز است و بیش از ۱۴۰ آزمایشگاه فناوری تاسیس شده و در حال ساخت را در اختیار دارد. چری فناوری‌های پیشرو در معماری هیبریدی هوشمند، باتری‌ها، نیروی محرکه الکتریکی و غیره را مدنظر قرارداده است. این تلاش با هدف ایجاد محصولات با کیفیت بالا با پیشرفت‌های جامع در ایمنی، فضا، مصرف انرژی، هوشمندی و بوم شناسی؛ برای صاحبان جهانی انجام می شود که در نتیجه یک زنجیره نوآوری فناوری متناسب با عصر جدید ایجاد می‌شود.

توسعه محصولات پلاگین هیبرید و برقی مجهز به هوش مصنوعی

در سال ۲۰۲۴، چری مجموعه‌ای از مدل‌های جدید PHEV و BEV را در بازارهای مختلف عرضه خواهد کرد که مجهز به فناوری‌های پیشرفته مانند نسل جدید گیربکس‌های DHE/DHT، هوش مصنوعی، رانندگی مستقل و کابین هوشمند هستند که به طور مداوم ویژگی‌های تکنولوژیکی را بهبود می‌بخشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.