تولید موتورسیکلت ۴۱ درصد افزایش یافت+ جدول

تولید موتورسیکلت در کشور در ۸ ماه از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۱ درصد رشد داشته است.

قطعه نیوز: بررسی نمودارها و جداول تولیدِ وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از آن است که تولید موتورسیکلت در کشور رشد داشته است به‌طوری که در ۸ ماهه ابتدای امسال تولید موتورسیکلت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و سال های قبل تر از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.

در ۸ ماهه ابتدای امسال ۳۹۳ هزار و ۸۱۲ دستگاه و در ۸ ماهه ابتدای سال گذشته ۲۷۹ هزار و ۱۱۷ دستگاه موتور سیکلت در کشور تولید شده است. براین اساس تولید موتورسیکلت در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ نسبت به سال مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۱ درصدی داشته است.

همچنین در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۵۸ هزار و ۲۰۸ دستگاه موتورسیکلت و در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۹ در مجموع ۱۴۲ هزار و ۵۴۹ دستگاه موتورسیکلت در کشور تولید شده است.

بررسی آمار فوق حاکی از آن است که تولید خودرو در ۸ ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰  در مجموع ۱۴۹ درصد و نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ در مجموع ۱۷۶ درصد رشد داشته است.

همچنین در ۸ ماهه ابتدای سال ۹۸ در مجموع ۶۰ هزار و ۳۲۷ دستگاه موتورسیکلت و در ۸ ماهه ابتدای سال ۹۷ در مجموع ۸۵ هزار و ۷۷۲ دستگاه موتورسیکلت تولید شده است.

براین اساس تولید موتورسیکلت در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ در مجموع ۵۵۳ درصد و نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ در مجموع ۳۵۹ درصد رشد داشته است.

در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۶ نیز ۶۵ هزار و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت تولید شده است. این میزان تولید حاکی از آن است که تولید موتورسیکلت در ۸ ماهه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۶ در مجموع ۵۰۶ درصد رشد داشته است.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.