کاهش ۳۰ درصدی قیمت ها در بازار موتورسیکلت

یک عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران از افت شدید تقاضا و کاهش ۳۰ درصدی قیمت ها در بازار موتورسیکلت خبر داد.

قطعه نیوز: حجت الله دهقانی زرنق با اشاره به وضعیت بازار موتورسیکلت در یک ماه اخیر عنوان کرد: متاسفانه تقاضا در بازار موتورسیکلت به شدت افت پیدا کرده و قیمت ها نیز نسبت به ماه های ابتدایی سال حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص علل افت تقاضا در بازار موتورسیکلت تصریح کرد: تولیدکنندگان و کسبه نقشی در رکود بازار ندارند و در این زمینه حاکمیت باید جوابگو باشد که البته بعید است پاسخی داشته باشند چراکه از وضعیت معیشتی مردم مشخص است که برای تامین نیازهای اولیه خود در مضیقه هستند چه برسد به تامین نیازهای ثانویه مانند خرید موتورسیکلت.

این عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران موتورسیکلت های هوندا ۱۲۵ و اسکوتری را از پرفروش ترین موتورسیکلت ها در بازار عنوان و بیان کرد: در حال حاضر قیمت موتورسیکلت های هوندا ۱۲۵ بین ۶۰ تا ۶۵ میلیون تومان، موتورسیکلت های اسکوتری و طرح کلیلک بین ۷۵ تا ۹۵ میلیون تومان و سایر موتورسیکلت ها مانند بنلی، آپاچی و پالس حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.

دهقانی زرنق در پاسخ به این پرسش که آیا موتورسیکلت نیز مانند خودرو در زمره کالاهای سرمایه ای قرار دارد، گفت: در شرایط فعلی که بازار موتورسیکلت در رکود است مصرف کنندگان واقعی نیز به ندرت برای خرید موتورسیکلت مراجعه می کنند چه برسد به اینکه بخواهند موتورسیکلت را با هدف سرمایه گذاری خریداری کنند.

 

منبع خبر خودرو

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.