طرح فروش ارزان ترین کامیون بازار+ جدول

گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کامیون شیلر ۶تن خبر داد.

به گزارش قطعه نیوز : در این طرح فروش نقدی، کامیون شیلر ۶تن با قیمت قطعی و به تعداد محدود به صورت آنلاین از روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۶ همان روز یا تکمیل ظرفیت از طریق http://Bahman.iranecar.com انجام خواهد شد.

قیمت فروش نقدی این محصول ۹.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعلام شده است. با قیمت اعلام شده از سوی بهمن دیزل، شیلر ارزان‌ترین کامیون و خودروی تجاری بازار خواهد بود.
این قیمت شامل مجموع هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، پست و خدمات، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات و عوارض شماره گذاری می‌باشد. گفتنی است موعد تحویل خودروها هفته دوم آذر اعلام شده است.

لازم به ذکر است نرخ فوق بدون در نظر گرفتن قیمت کاربری است باشد و مبلغ کاربری، بر اساس نوع کاربری انتخاب شده توسط مشتری به مبلغ فوق افزوده خواهد شد و ثبت‌نام کامیون‌های شیلر به همراه کاربری امکان‌پذیر است و امکان تغییر کاربری به هیچ عنوان میسر نیست، همچنین زمان ساخت کاربری به زمان تحویل خودرو افزوده می‌گردد.

بهمن دیزل محصول شیلر را با انواع کاربری اعم از باری چوبی با روکش فلزی، لبه دار بغل بازشو، باری فلزی، مسقف فلزی، مسقف فلزی حمل نوشابه، مسقف چادری، یخچالدار(یونیت تک‌منظوره) عرضه می‌کند.
متقاضیان ضروری است پیش از اقدام به ثبت نام به دقت شرایط و قوانین این طرح فروش را در صفحه گروه بهمن در پرتال ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com مطالعه کنند.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.