افزایش قابل توجه قیمت لوازم یدکی خودرو

قطعه نیوز: افرایش قیمت همه قطعات و لوازم جانبی خودرو موضوعی  است که همه کم و بیش در ماههای اخیر با آن درگیر بوده و همه کسانی که خودرو دارند بی شک با این افزایش قیمت روبرو شده اند.

لاستیک یکی از لوازم مهم و پرکاربرد خودرو است که در چند هفته اخیر افزایش قیمت داشت و متولیان و دست اندرکاران این حوزه هم این افزایش قیمت را به دلیل بالا رفتن قیمت مواد  اولیه و حذف ارز ۴۲۰۰ برای واردات این مواد اولیه طبیعی می دانند، هر چند که این افزایش قیمت برای مصرف کننده اصلا طبیعی نیست چون خودرو دار علاوه بر خرید لاستیک باید دهها هزینه دیگر برای وسیله نقلیه خود انجام دهد و این افزایش قیمت ها فشار زیادی را به آنها وارد کرده است.

حال امروز فرهاد کشانی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور هم از گرانی لوازم جانبی و مصرفی دیگر خودرو خبر داد و گفت:  با توجه به آنکه قیمت خودرو رشد بی‌سابقه‌ای داشته و به‌صورت ناگهانی این افزایش قیمت به ثبت رسیده است، قیمت لوازم جانبی و مصرفی خودرو نیز با رشد قابل توجهی همراه شده است.

او افزود: رشد قابل توجه قیمت خودرو عاملی شد تا خودرو بیش از گذشته به‌عنوان یک کالای سرمایه‌ای دیده شود و این موضوع در چگونگی نگهداری و تعمیرات ظاهری خودرو تأثیرگذار بوده به‌طوری‌که درگذشته در رفع عیوب ظاهری، افراد به تعمیر می‌رفتند اما در حال حاضر تعویض در اولویت قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.