شرایط فروش آمیکو آسنا توربو اتوماتیک مشخص شد؛ قیمت ۱۳۶۸ میلیون تومان

قیمت آسنا توربو اتوماتیک به عنوان محصول جدید آمیکو یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان اعلام شد و شرایط فروش این پیکاپ جذاب نیز اعلام شده است.

قطعه نیوز: مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو قیمت محصول جدید این خودروساز بخش خصوصی را به دلیل تناسب با سالروز تاسیس آمیکو، یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان اعلام کرد و از شرایط فروش این محصول خبر داد.

آسنا توربو اتوماتیک جدیدترین محصول آمیکو و اولین پیکاپ اتوماتیک مونتاژی بازار ایران به حساب می‌آید.

برنامه آمیکو این است که در گام نخست عرضه آسنا توربو اتوماتیک، این پیکاپ مونتاژی را به صورت محدود و با تیراژ ۱۰۰ دستگاه عرضه کند.

به گفته مدیران ارشد این گروه صنعتی، آسنا توربو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. این خودرو با شرایط فروش نقدی و تحویل فوری به دست مشتریان می رسد و از امروز متقاضیان آسنا توربو اتوماتیک می توانند جهت خرید این پیکاپ جدید اقدام کنند.

آسنا توربو اتوماتیک محصول جدید آمیکو

معرفی آمیکو آسنا توربو اتوماتیک:

پیشرانه آمیکو آسنا اتوماتیک، ۲٫۴ لیتر حجم دارد و می تواند ۲۱۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری تولید کند. این پیشرانه از سری MIVEC میتسوبیشی است و در رده ۴K2 این کمپانی قرار می گیرد. با توجه به فناوری توربو شارژر دیگر قرار نیست در آسنا اتوماتیک از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده شود. توان این پیشرانه در پیکاپ جدید آمیکو از طریق یک جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک (شش دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ های عقب و جلو می رسد. حالت برفی، تیپ ترونیک و… در این جعبه دنده اتوماتیک وجود دارد. این جعبه دنده به سفارش آمیکو ساخته شده و تامین آن بر عهده کمپانی ” پانچ ” شعبه فرانسه است.

آسنا اتوماتیک قرار است تا با امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها و… به بازار بیاید. همچنین در نمونه های سفارشی و محدود این پیکاپ امکاناتی مانند دوربین جلو، آینه های تاشو برقی، نورپدازی کابین، سنسور پارک جلو و… نیز دیده می‌شود.

منبع: اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.