از فناوری تا نبوغ تیگو۸ پرو

برند چری به تازگی مدل TIGGO8 PRO را معرفی کرده است. این مدل به عنوان SUV  پرچمدار رسیدن برندهای چینی به ارتفاعات جدید از نظر طراحی و کیفیت محصول است

 قطعه نیوز: اولین خودرو سدان چری در سال ۱۹۹۹ از خط مونتاژ خارج شد. اکنون با گذشت ۲۰ سال توسعه، خودروهای چری به بیش از ۸۰ کشور جهان صادر شده است.

شرکت چری برای رسیدن به هدف تولید محصولات ممتاز تلاش‌های بسیار داشته و پلت فرم‌های جدیدی را تولید کرده است که نمود آن را در تیگو۸ پرو می‌توان دید.

این شرکت ۱۰ کارخانه تولیدی و شبکه‌ای با بیش از ۱۵۰۰ مرکز فروش و خدمات در سراسر جهان تاسیس کرده است، مجموع تجمعی بیش از ۱.۶۵ میلیون خودرو را صادر کرده و در ۱۷ سال متوالی رتبه نخست را در حجم صادرات فروش خودروهای سواری چینی کسب کرده است.اگر مرسدس بنز اولین رهبر در صنعت خودرو باشد، چری اولین پیشرو در بین برندهای چینی است، لذا می‌توان گفت داشتن فناوری و ارتقاء آن دلیل اصلی پیشرو بودن آن است.

برند چری به تازگی مدل TIGGO8 PRO را معرفی کرده است. این مدل به عنوان SUV  پرچمدار رسیدن برندهای چینی به ارتفاعات جدید از نظر طراحی و کیفیت محصول است.

این خودرو دارای پختگی  و اعتبار زیادی است، به طوری که حتی خود را یکی از رقیبان مرسدس GLC می‌داند.همه ما خودروهای وارداتی را دوست داریم چون کیفیت آنها در طول زمان توسط برند و مدل‌های گوناگون برای ما اثبات شده و به نوعی در مقابل برندهای جدید اطمینان بیشتری داریم.

با این حال تیگو۸ پرو در واقع یک خودروی جهانی است که آزمایش خود را به خوبی پس داده و اثبات کرده است. این خودرو از نظر مطابقت با استانداردهای تست آب و هوا در مناطق مختلف، نیاز به سازگاری محصول هدفمند بر اساس محیط‌های مختلف در بازارهای مختلف در سراسر جهان دارد.

تیگو پرو ۸ این ویژگی را به خصوص در شرایط سرما و گرمای شدید دارد. این خودرو در روسیه، عربستان سعودی، برزیل و دیگر مناطق فروش خوبی داشته است که همگی نمایانگر سه محیط سرما، گرما و رطوبت شدید هستند، بنابراین می‌توان گفت که این خودرو کاملاً در برابر محیط‌های سخت مقاومت کرده است.

ایجاد ظاهر عالی از تمرکز بر جزییات خوب ناشی می‌شود

حتی برای برند مرسدس بنز نیز بسیار سخت است که تمامی محصولات آن درجه یک در نظر گرفته شوند و برای رسیدن به این هدف گام به گام حرکت می‌کنند، اما شرکت چری برای رسیدن به هدف تولید محصولات ممتاز تلاش‌های بسیار داشته و پلت فرم‌های جدیدی را تولید کرده است که نمود آن را در تیگو۸ پرو می‌توان دید.

این خودرو از جدیدترین سبک طراحی خانواده چریی با نام LIFE IN MOTION 3.0 استفاده کرده است و با ظاهری خاص و پخته و توجه به جزییات حس خوبی در مصرف‌کننده ایجاد می‌کند.

در یک خودروی لوکس توجه به جزییات از اهمیت ویژه ایی برخوردار است که می‌توان آنرا در تیگو۸ پرو دید، به عنوان مثال جلوپنجره ماتریسی نقطه‌ای جدید به صورت شعاعی و از طرحی شبیه به الماس استفاده می‌کند و علاوه بر حس طراحی بالا، یک سبک لوکس منحصر به فرد را به ارمغان می‌آورد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد، طراحی مجموعه نورپردازی است. چراغ‌های جلوی LED جدید با چراغ‌های روشنایی روز و چراغ‌های راهنمای داینامیک با نوارهای داخلی به شکل تیغه‌های تیز طراحی شده‌اند.

همچنین نوارهای نور داخل چراغ‌های عقب در یک آرایه الماس کریستالی چیده شده‌اند و حس ظریفی را از بیرون ایجاد می‌کنند. در طول سفر استفاده از این چراغ‌ها عالی است.

فضای داخلی لوکس حس خوب را به مشتری هدیه می‌دهد

زیبایی خودروهای لوکس فقط یک تجربه بصری نیست، بلکه اغلب شامل یک تجربه دلپذیر چند حسی، مانند حس شنوایی و حس لامسه است. لوکس بودن فضای داخلی TIGGO8 PRO از نظر جلوه‌های بصری از یک طرح اتصال متقابل سه صفحه‌ای بسیار آوانگارد با مساحت زیادی از چرم ساخته شده است و باعث می‌شود حس استفاده از یک تکنولوژی لوکس به مخاطب منتقل شود.

در تجربه لمسی، بخش زیادی از خودرو از چرم ساخته شده است که شامل پنل درها، کنسول وسط و صندلی‌های داخل خودرو است.تقریباً همه نقاطی که مسافران  بیشتر اوقات با آن در تماس هستند از چرم است.

علاوه بر آن، صندلی دارای یک فوم  با طرح اسفنجی راحت است که به بالشتک پشت اجازه می‌دهد تا جلوه بهتری داشته باشد.این مدل همچنین مجهز به تکیه‌گاه سر  مدل هواپیما است که در نوع خود استرس و فشار را تسکین می‌دهد و از تنظیم چهار جهت جلو، عقب، راست و چپ و تنظیم زاویه پهلوی صندلی پشتیبانی می‌کند. این امر باعث راحتی بیشتر سوار می شود.

طراحی شده با موتور خاص  برای تاکید بر قدرت

به عنوان برندی که موتور خود را زودتر توسعه داد، چری به طور طبیعی موتور درجه یک خود را روی بدنه این SUV پرچمدار قرار داده است.این موتور ۱.۶TGDI  دارای پنج فناوری اصلی است: سیستم احتراق iHEC (هوشمند)، سیستم مدیریت حرارتی با گرمایش سریع، فناوری شارژ سریع با سرعت بالا و فناوری کاهش اصطکاک و سبک. این موتور در سال ۲۰۱۹ در بین ده موتور برتر «قلب چین» قرار گرفت.تنها از داده‌های ظاهری می‌توان دریافت که موتور تیگو پرو ۸ از نظر فنی پربار است.

این موتور حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر دارد، ارقامی که از موتور ۲.0T BMW 320 بسیار فراتر رفته است و قدرت آن در حد مرسدس بنز GLC260 است. همچنین این خودرو به گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه GETRAG (7DCT) مجهز شده است تا راننده بتواند اعتماد به نفس ناشی از بدنه خودروهای لوکس را احساس کند. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.