پروژه تخصیص جایگاه ویژه برای مالکان تیگو۸پرو

پروژه تخصیص جایگاه ویژه به عنوان پارکینگ مالکان تیگو ۸ پرو پیشاز نوروز امسال در مجتمع تجاری کوروش آغاز شد و در سال جدید با مجتمع تجاری ارگ تجریش ادامه یافت.

قطعه نیوزخلق تجربه ای منحصر به فرد برای مشتریان امروزه دغدغه مهمی برای برندهای مطرح است اینکه چگونه می توان خدماتی را در اختیار خریداران قرار داد تا رضایت مضاعفی از خرید خود داشته باشند. در این میان محصولاتی که به عنوان محصولات پریمیوم یا پرچم دار یک برند شناخته میشوند معمولا سطح ویژه و بالاتری از خدمات را شامل میشوندنکته قابل توجه درباره اقداماتی که برندهای مختلف در راستای خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان انجام میهند این است که چنین اقداماتی از جانب برندهای بومی ما همچنان تازگی دارد.

برند فونیکس که با روح لاکچری در صنعت خودروی ایران ظهور کرد،اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است. تیگو ۸ پرو به عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهره مندی از عناصر لوکس اولین خودرویی لقب گرفت که رادارهای همیار راننده موسوم به ADAS را به بازار خودرو ایران آورد.

با گذشت یک سال از رونمایی اینمحصول، فونیکس نسبت به معرفی نسخه ای ارتقا یافته از این خودرو اقدام کرد که از موتور ۲ لیتری TGDI و تکنولوژی دو دیفرانسیل هوشمند(AWD) برخوردار است و برای پیمودن آفرودهای سبک انتخابی ایده آل به نظر می رسد. همچنین در راستای تامین اهداف زیست محیطی در بازار خودرو کشور چندی پیش از نسخه پلاگین هیبرید این خودرو به نام تیگو۸ پرو e پلاس رونمایی شد.

پروژه تخصیص جایگاه ویژه به عنوان پارکینگ مالکان تیگو ۸ پرو پیشاز نوروز امسال در مجتمع تجاری کوروش آغاز شد و در سال جدید با مجتمع تجاری ارگ تجریش ادامه یافت. در همین مسیر مراکز دیگرینظیر شمیران سنتر روشا و گالریا، جدیدترین نقاطی هستند که جایگاه پارکینگ ویژه را در اختیار مالکان تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس قرار می‌دهند. طبعا در ادامه این مسیر، برنامه‌های دیگری نیز با هدف افزایش هر چه بیشتر رضایت مشتریان در راه خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.