تیونینگ پورشه ۹۱۱ توربو S توسط تاپ‌کار

شرکت تیونینگ TopCar Design از سال ۲۰۰۴ کار خود را آغاز کرد.

قطعه نیوز: در آن زمان تعداد بسیار اندکی از تیونرها به اصلاح خودروهای لوکس می‌پرداختند. امروزه تاپ‌کار با مالکان لامبورگینی، مک‌لارن، مرسدس، پورشه و در کنار همکار خود، لوما دیزاین – Lumma Design – تلاش می‌کند تا انواع خودروهای سوپراسپرت و لوکس، از نظر ظاهری و عملکرد، پرخاشگرتر شوند.

این پکیج شامل ۸۴ عنصر فیبرکربن جدید است و تنها ۱۳ کیت از آن ساخته خواهد شد.

تاپ‌کار اخیرا از پروژه پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ رونمایی کرده است. پکیج جدیدی با نام Stinger GTR Carbon Edition معرفی شده که می‌توان از آن به عنوان انحصاری‌ترین و پیچیده‌ترین پروژه تاپ‌کار یاد کرد.

این پکیج شامل ۸۴ عنصر فیبرکربن جدید است و تنها ۱۳ کیت از آن ساخته خواهد شد. مشتریان می‌توانند آن را تحت طیف گسترده‌ای از ترکیب رنگ‌ها، دریافت کنند.

فضای داخلی این نسخه ویژه از پورشه ۹۱۱ توربو S FH دو رنگ مشکی و آبی تزئین شده شده و با ترکیب اجزای ساخته شده از فیبرکربن مانند فرمان، داشبورد، کنسول وسط و پنل‌های در، کامل می‌شود. چرم آبی و خطوط برجسته‌ آن، زیبایی در عین اسپرت بودن را به سبک روسی بیان می‌کند.

در مورد عملکرد و مشخصات فنی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما خریداران حداقل ۱۰۰ اسب‌بخار قدرت بیش‌تر در اختیار دارند. این درحالی است که پورشه ۹۱۱ توربو S به لطف پیشرانه ۳.۷ لیتری ۶ سیلندر تخت توئین‌توربو، ۶۴۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

منبع : autoevolution.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.