معرفی بیوک GL8 Avenir مدل ۲۰۲۲

بیوک GL8 Avenir مدل ۲۰۲۲ با اعمال تغییرات فنی و ظاهری، عرضه می‌شود

قطعه نیوز: بیوک GL8 Avenir مدل ۲۰۲۲ با اعمال تغییرات فنی و ظاهری، عرضه می‌شود؛ افزایش تجهیزات استاندارد و قابل انتخاب، بهبود یافتن کیفیت سواری، پیشرانه الکتریکی و … از جمله این تغییرات است.

بیوک GL8 Avenir مدل ۲۰۲۲، تنها در بازار چین عرضه می‌شود و با سه رنگ بدنه و قیمت ۶۷,۵۷۲ دلار تا ۸۲,۴۲۸ دلار در دسترس است.

برای بدنه خودرو، رنگ سفید Pearl در دسترس است و کابین نیز با دو رنگ قرمز‌ Bordeaux و سفید Jade، در نسخه‌های ۶ و ۷ نفره، ترکیب شده است. درگاه‌های شارژ USB و چراغ‌های مطالعه برای سرنشینان ردیف سوم نیز در نظر گرفته شده است.

اما در نسخه‌ ۴ نفره‌ لوکس، کابین با رنگ آبی‌ تیره منحصربه‌فردی ترکیب شده و کفپوش‌های ضخیم ۱۳ میلی‌متری نیز با این رنگ به چشم می‌خورند.

جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی Buick’s eConnect، که به طور استاندارد ارائه می‌شود، طراحی جدید UI و نویگیشن را با گرافیک سه بعدی اجرا می‌کند. علاوه بر آن، این سیستم دارای یک نمایشگر نظارت بر خودرو و کیفیت هواست.

کابین بیوک GL8 Avenir مدل 2022
بیوک GL8 Avenir مدل ۲۰۲۲

با توجه به تیپ و سطح خودرو، بیوک GL8 Avenir طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی الکترونیکی و کمکی را بهره‌مند است‌ و اتصال به تمامی دستگاه‌ها (V2X) را پشتیبانی می‌کند.

پیشرانه جدیدی که برای این نسل از بیوک GL8 Avenir در نظر گرفته شده، شامل یک پیشرانه ۲ لیتری بنزینی است که توسط جعبه‌دنده ۹ سرعته اتوماتیک، نیرو را منتقل می‌کند. علاوه بر آن، یک موتور الکتریکی، یک باتری ۴۸ ولت و یک ماژول تنظیم نیرو نیز در کنار پیشرانه درون‌سوز قرار گرفته‌ است.

این مینی‌ون، تنها در بازار چین عرضه می‌شود و با سه رنگ بدنه و قیمت ۶۷,۵۷۲ دلار تا ۸۲,۴۲۸ دلار در دسترس است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.