معرفی رنجرور ایووک L

چین، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای جهانی خودروست و چینی‌ها معمولاً به خودروهایی با محور کشیده و فضای باز علاقه نشان می‌دهند.

قطعه نیوز: چین، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای جهانی خودروست و چینی‌ها معمولاً به خودروهایی با محور کشیده و فضای باز علاقه نشان می‌دهند.

به همین خاطر خودروسازان برای کسب رضایت و توجه آن‌ها و فروش محصولات خود، نسخه لانگ‌ ویل‌بیس را نیز مخصوص بازار چین تولید می‌کنند.

یکی از جدیدترین خودروهای معرفی شده برای آن‌ها، لندرور رنجرور ایووک است، که با نام ایووک L شناخته می‌شود‌.

برای مثال می‌توان به بیوک انویژن پلاس، فولکس‌واگن ID.6، مرسدس‌بنز کلاس E لانگ‌ویل‌بیس و ب‌ام‌و سری ۵Li، اشاره کرد.

طول ایووک L به ۴۵۳۱ میلی‌متر می‌رسد که در مقابل نسخه استاندارد با طول ۴۳۷۱ میلی‌متر، افزایش قابل توجهی داشته است.

طول ایووک L به ۴۵۳۱ میلی‌متر می‌رسد که در مقابل نسخه استاندارد ایووک با طول ۴۳۷۱ میلی‌متر، افزایش قابل توجهی داشته است. این افزایش طول، فضای پای بیش‌تری را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد و گفته می‌شود که تقریباً ۱۲۵ میلی‌متر افزایش داشته است.

طبق گفته‌ لندرور، افزایش طول سبب راحتی بیش‌تر سرنشینان و تغییر تنظیمات الکترونیکی صندلی‌های عقب تا ۷ درجه می‌شود.

کابین رنجرور ایووک L
رنجرور ایووک L

ایووک L به سیستم InControl OS 2.0 مجهز شده است؛ لندرور می‌گوید که این یک رابط کاربری بین انسان و صفحه‌نمایش ۱۰.۲ اینچی دوگانه، برای اتصال به تلفن‌های هوشمند، است. پنل ابزار نیز یک LCD با اندازه ۱۲.۳ اینچ است.

تمام ایووک‌های L با کیت R-Dynamic و رینگ‌های ۲۰ اینچی ارائه می‌شوند. اکنون ایووک L با قیمت حدودی ۶۶,۴۵۰ دلار در چین به فروش می‌رسد و هنوز مشخص نیست که آیا لندرور قصد دارد این نسخه از ایووک را در سایر کشورها و بازارها عرضه کند یا خیر؟

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.