رنجرور SVAutobiography مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

قطعه نیوز: شاسی‌بلند لندرور رنجرور اس‌وی‌اتوبیوگرافی مدل ۲۰۲۱ در نسخه‌های آلیتیمیت با پیشرانه‌های بنزینی سوپرشارژ و پلاگین هیبرید و مجهز به تزئینات داخلی و بیرونی معرفی شد.

لندرور نسخه‌ی آلتیمیت (Ultimate) از شاسی‌بلند رنجرور اس‌وی‌اتوبیوگرافی (Range Rover SVAutobiography) را برای سال ۲۰۲۱ معرفی کرد.

به گزارش Carscoops، این نسخه در دو مدل داینامیک و دارای فاصله محوری طویل، توسط بخش SV Bespoke لندرور در مرکز فنی ویژه عملیات خودرو در انگلستان طراحی و ساخته شده است.

شاسی بلند لندرور رنجرور اس وی اتوبیوگرافی / Land Rover Range Rover SVAutobiography سبز رنگ در حال شارژ

مدل داینامیک که تمرکز بیشتری روی راننده دارد، دارای سیستم تعلیق و فرمان اصلاح‌شده، ارتفاع سواری ۸ میلی‌متر (۰٫۳ اینچ) است و می‌توان آن را با یکی از دو پیشرانه در اختیار گرفت؛ پیشرانه بنزینی سوپرشارژ خورجینی هشت سیلندر با ۵۵۷ اسب ‌بخار قدرت یا پیشرانه P400e پلاگین هیبرید با ۳۹۸ اسب‌ بخار قدرت که شعاع حرکتی کاملاً الکتریکی تا ۴۰ کیلومتر (۲۵ مایل) ارائه می‌دهد.

آن‌چه نسخه‌‌ی آلتیمیت را از سایر نسخه‌های لندرور رنجرور متمایز می‌کند، بهره‌گیری از طرح رنگ سبز Orchard، سقف و درپوش‌های آینه‌های جانبی دارای رنگ متضاد مشکی Narvick، تزئینات مسی در نشان‌های روی بدنه، تزئینات Atlas Graphite روی جلوپنجره، سپر جلو، کاپوت و دریچه‌های هوای کناری و رینگ‌های دورنگ ۲۲ اینچی است.

نسخه‌ی آلتیمیت رنجرور اتوبیوگرافی با تزئینات داخلی Ebony و Vintage Tan یا روکش چرمی Poltrona Frau، صندلی‌های تودوزی‌شده، تزئینات فیبر کربنی Steel Weave و تودوزی سقف Ebony عرضه می‌شود. طرح رنگ مخصوص برای اهرم تعویض دنده‌ی جدید، استارت دکمه‌ای و پدال‌ها و همچنین رنگ قرمز آندیزه روی اهرم تعویض دنده بغل فرمان، پلاک سفارشی و ساعت زنیت نیز موجود است.

در این مدل، شاسی‌بلند رنجرور فضای جلوی پای ۱٫۲ متری برای سرنشینان صندلی عقب ارائه می‌دهد و مجهز به درهای عقب بسته‌شونده برقی، صندلی‌های عقب با قابلیت گرمایش، خنک‌سازی و ماساژ و همچنین میز تاشو و یخچال در عقب است.

قیمت رنجرور اس‌وی‌اتوبیوگرافی آلیتیمیت ادیشن V8 از ۲۵۲,۵۴۸ دلار در انگلیس آغاز می‌شود و اس‌وی‌اتوبیوگرافی داینامیک با قیمت ۲۰۲,۶۹۳ دلار قابل سفارش است.

کنسول مرکزی شاسی بلند لندرور رنجرور اس وی اتوبیوگرافی / Land Rover Range Rover SVAutobiography سبز رنگ
کابین شاسی بلند لندرور رنجرور اس وی اتوبیوگرافی / Land Rover Range Rover SVAutobiography سبز رنگ
نمای عقب شاسی بلند لندرور رنجرور اس وی اتوبیوگرافی / Land Rover Range Rover SVAutobiography سبز رنگ
نمای جانبی شاسی بلند لندرور رنجرور اس وی اتوبیوگرافی / Land Rover Range Rover SVAutobiography سبز رنگ

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.