معرفی ولوچی رپتور ۴۰۰

هنسی اعلام کرد قصد دارد نسخه تقویت شده از این خودرو را به همراه پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژر و با نام VelociRaptor V8 به علاقمندان عرضه کند.

قطعه نیوز: سال گذشته و قبل از آن‌که فورد برانکو به دست مشتریان رسیده باشد، هنسی اعلام کرد قصد دارد نسخه تقویت شده از این خودرو را به همراه پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژر و با نام VelociRaptor V8 به علاقمندان عرضه کند.

هنسی اعلام کرده قصد دارد در سال اول، تنها ۲۰۰ دستگاه از این برانکوی سفارشی را با قیمت ۸۰ هزار دلار تولید کند

اکنون که مدتی است تحویل برانکو به مشتریان از سوی فورد آغاز شده، هنسی هم به وعده خود عمل نموده و این مدل قدرتمند را با نام ولوچی رپتور ۴۰۰ (VelociRaptor 400) معرفی کرده است.

مشخصات فنی خودرو

مطالب مرتبط

برخلاف وعده قبلی، در زیر کاپوت خبری از پیشرانه ۸ سیلندر نیست و با پیشرانه ۲.۷ لیتری اکوبوست مواجه هستیم که به واسطه نصب ورودی هوای جدید، سیستم اگزوز متفاوت و کالیبره مجدد پیشرانه، با افزایش ۹۵ و ۱۳۹ واحدی قدرت و گشتاور روبرو شده و اکنون ۴۰۵ اسب­‌بخار قدرت و ۶۸۱ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد. براساس اعلام هنسی، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو برابر با ۴.۹ ثانیه است.

تغییرات ظاهری این مدل شامل نصب رینگ‌های ۱۸ اینچی، تایرهای ۳۵ اینچی آفرود، سپرهای ولوچی رپتور برای جلو و عقب، چراغ‌های LED، لوگوهای هنسی و ولوچی رپتور در نقاط مختلف و رکاب­‌های جانبی تاشو خواهد بود.

هنسی برای ولوچی رپتور ۴۰۰ گارانتی ۳ ساله یا ۵۷.۶ هزار کیلومتر را در نظر گرفته است و اعلام کرده قصد دارد در سال اول، تنها ۲۰۰ دستگاه از این برانکوی سفارشی را با قیمت ۸۰ هزار دلار تولید کند، که افزایش ۲۴,۹۵۰ دلاری نسبت به مدل استاندارد را نشان می‌­دهد.

به نظر می‌­رسد با سرعت گرفتن روند تحویل فورد برانکو به مشتریان، شاهد معرفی انبوهی از تغییرات فنی و ظاهری برای این مدل محبوب از سوی شرکت‌های مختلف باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.