تیگو۸ پرو مدیران خودرو رقیب چه خودروهایی خواهد شد؟

اکنون شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا مدل جدید خود به نام تیگو۸ پرو را به بازار ایران هم معرفی کند.

قطعه نیوز: سگمنت شاسی بلندهای متوسط همواره طرفداران بسیاری در بازار ایران داشته است.

 برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودروهای وارداتی داشت چراکه کلیه محصولات این سگمنت جزو خودروهای وارداتی بودند و تاکنون نمونه تولیدی نداشته‌ایم.

 آمار نشان می‌دهد خودروی هیندای سانتافه همواره پر فروش‌ترین خودروی وارداتی به ایران بوده است. این خودرو به طور کامل در این کلاس و سگمنت قرار می‌گیرد.

اکنون شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا مدل جدید خود به نام تیگو۸  پرو را به بازار ایران هم معرفی کند.

علاوه بر آن در سال‌های آخر واردات به کشور رنوکلئوس پر فروش‌ترین خودروی وارداتی بود که آن هم در این سگمنت قرار داشت، پس می‌توان نتیجه گرفت که ایرانی‌ها عاشق شاسی بلندهای خانوادگی و جادار هستند.

اکنون شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا مدل جدید خود به نام تیگو۸  پرو را به بازار ایران هم معرفی کند.

تیگو۸ پرو در سگمنت شاسی بلندهای متوسط قرار دارد و از قضا موفق‌ترین محصول شرکت سازنده دربازار چین و بازارهای صادراتی است و در برخی از بازارها مانند روسیه نیز رقابت تنگاتنگی با هیندای سانتافه داشته است.  

تیگو۸

خودروهای اصلی موجود در این سگمنت شامل هیندای سانتافه، کیا سورنتو، رنو کلئوس، تویوتا راوفر، میتسوبیشی اوت لندر و نیسان ایکس تریل است. اکنون تیگو۸ پرو به عنوان رقیب تازه نفس چینی که در سایر بازارها با بسیاری از رقیبان کره‌ای، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی  در یک بازار کامل آزاد و رقابتی توانسته فروش قابل قبولی به دست آورد، آماده سفر و در حال اخذ بلیط به بازار ایران است.

رقبای اصلی این شاسی بلند مغرور و موفق در بازار ایران را می‌توان نمونه‌های وارداتی هیوندای سانتافه، رنو کلئوس، میتسوبیشی اوت لندر با مدل‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸  دانست. تیگو۸  پرو مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن است که همگام با سبک و متد روز طراحی شده و با پیشرانه کاملا مدرن ۱.۶ لیتری TGDI  و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی با زبان جدید طراحی و مهندسی خود رقیبان را به چالش خواهد کشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.