خودروهای مناسب برای رانندگی خانم‌ها

خودروهایی که خانم‌ها انتخاب می‌کنند اغلب ویژگی‌های مشترکی دارند

قطعه نیوز: باورکردنی نیست ولی خانم‌ها تنها در بازار مهمی مانند آمریکا ۶۲ درصد مشتریان خودروهای صفرکیلومتر را تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر روی ۸۵ درصد از پروسه خرید خودرو نیز تأثیر می‌گذارند. خودروهایی که خانم‌ها انتخاب می‌کنند اغلب ویژگی‌های مشترکی دارند.

بررسی‌های آمار نشان می‌دهد در صورتی که فضایی برای انتخاب وجود داشته باشد، زنان و دختران دست روی خودروهایی می‌گذارند که کنترل آن‌ها سخت نباشد.

البته برخلاف تصور، خانم‌ها به خودروهای فوق‌العاده کوچک گرایش ندارند. حضور شورولت Equinox و جیپ گرند چروکی در لیست ۱۰ خودروی پرخریدار توسط خانم‌ها این ذهنیت را عوض می‌کند.

ویژگی بعدی سهولت در استفاده است؛ به عبارت دیگر این گروه از خریداران خودرو چندان رابطه خوبی با پیچیدگی‌های خاص خودرو برقرار نمی‌کنند.

از سوی دیگر طبیعی است که خانم‌ها روحیه ماجراجویی آقایان را ندارند و به همین دلیل سراغ آرامش در رانندگی می‌روند. بنابراین همواره دست روی خودروهای اتوماتیک می‌گذارند.

با وجودی که در بازار ایران تنوع چندانی برای خرید خودرو چه توسط آقایان و چه توسط خانم‌ها وجود ندارد ولی با این حال در ادامه با لیست پیشنهادی بهترین خودروهای مناسب خانم‌ها آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است که در این لیست خودروهای صفرکیلومتر گردآوری شده است.

خودروی پیشنهادی به خانم‌ها در بازه کمتر از ۲۰۰ میلیون

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

پژو 206

هنوز هم یکی از جذاب‌ترین خودروهای بازار برای قشر جوان به ویژه خانم‌هاست. خودرویی بسیار باسابقه که از سال ۱۳۸۰ در بازار کشور تردد می‌کند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ابعادی جمع‌وجور و با طراحی دلنشین که هم‌چنان مشتری دارد. این هاچ‌بک از نظر کاربری بسیار ساده است. البته این را باید گذاشت به حساب سطح پایین آپشن‌های آن. تنها در ویرایش جدید ۲۰۶ فوق است که می‌تواند سنسور عقب و سیستم توزیع نیروی ترمز را مشاهده کرد.

اگرچه کیفیت این خودرو طی چند سال اخیر محل بحث و جدل فراوانی بوده  است، ولی با این حال باید در نظر گرفت که پژو ۲۰۶ ماشین مناسب خانم‌ها در این بازه قیمتی است.

خودروی پیشنهادی به خانم‌ها در بازه ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان

برلیانس H320

برلیانس با ۴ عضو اصلی خانواده خود، بازار درخشانی را برای خود فراهم کرد. در این میان به نظر می‌رسد که خودروی مناسب خانم‌ها فول‌ترین برلیانس هاچ‌بک، یعنی H320 باشد. این خودروی چینی با سطح قابل قبولی از آپشن‌ها، پیشرانه توانمند و قابلیت‌های لذت‌بخش رانندگی، می‌تواند نه‌تنها در پیمایش‌های شهری بلکه مسافرت‌های طولانی‌مدت نیز قابل اطمینان باشد.

نسخه پیشنهادی ما برای خرید مدل ۱.۶۵ لیتری دنده اتوماتیک است. محصولی که به لطف صندلی‌های چرم و دکمه‌های کنترلی روی فرمان رفاه مضاعفی را برای راننده‌اش به ارمغان می‌آورد.

خودروی پیشنهادی به خانم‌ها در بازه ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

رنو ساندرو استپ‌وی

رنو ساندرو استپ‌وی

به قول نمایشگاه‌دارها، این گزینه یک کِیس اکازیون است. در بازار هنوز هم می‌تواند مدل‌های ۹۹ صفر کیلومتر این خودرو را علیرغم توقف تولید پیدا کرد.

برگ برند ساندرو در ویرایش استپ‌وی، فضای مناسب آن است؛ مانند هر محصول دیگر رنو، در این خودرو نیز شاهد کیفیت ساخت قابل قبولی هستیم.

ساندرو به لطف یک جعبه‌دنده اتوماتیک نرم که در ارتباط با یک پیشرانه تازه‌نفس است، رانندگان خانم را از نظر قدرت ناامید نمی‌کند. اگرچه رنو ساندرو استپ‌وی از نظر آپشنی فقر شدیدی دارد، ولی دست‌کم همین‌که مالک خود را با دردسر تعمیر و خرابی مواجه نمی‌کند، قابل اعتماد است.

خودروی پیشنهادی به خانم‌ها در بازه ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان

سیتروئن C3

طراحی زیبای سیتروئن C3 با آن ریزه‌کاری‌های قرمز رنگ روی بدنه، آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها در سطح دنیا برای مشتریان خانم خود کرده است.

این هاچ‌بک بزرگ اگرچه عمر چندانی در بازار ایران نکرد ولی در همین مدت زمان کوتاه نیز توانست به اقبال بلندی دست پیدا کند.

کیفیت در این فرانسوی موج می‌زند. باید هم در این بازه قیمتی توقع آپشن‌های مناسبی داشته باشیم و البته C3 از پس این توقع برمی‌آید. کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، سنسور باران، ترمز کمکی، دوربین عقب و سیستم استارت و ورود بدون سوئیچ بخشی از امکانات این خودرو محسوب می‌شوند.

خودروی پیشنهادی به خانم‌ها در بازه ۸۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان

پژو ۲۰۰۸

پژو 2008

خودرویی در کلاس جهانی. کراس‌اوری مناسب خانم‌ها که از نظر فنی تا حدودی به سیتروئن C3 شباهت دارد با این تفاوت که قیمت آن به دلیل جدیدترین بودنش، در یک کانال بالاتر قرار می‌گیرد. پژو ۲۰۰۸ هرآنچه یک خانم از خودرو توقع دارد را برآورده می‌کند.

از طراحی و ایمنی گرفته تا قدرت و آپشن. با این حال در نظر داشته باشید که قطعات مصرفی این خودرو بسیار گران است. امکانات ایمنی این ماشین مناسب خانم‌هایی که اغلب با فرزندان خود سفر می‌کنند، عالی است. از جمله ایزوفیکس صندلی، خروجی و ست کامل ایربگ‌ها.

خودروی پیشنهادی به خانم‌ها در بازه یک میلیارد تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

هیوندای النترا

در صورتی که بودجه‌تان اجازه می‌دهد، هرگز از سدان جذاب هیوندای غافل نشوید. النترا یکی از به‌روزترین سدان‌های سایز متوسط ایران و جهان است که مشتریان متمول جامعه را به سوی خود جذب می‌کند. ر

انندگی با این خودرو معنای واقعی آرامش و رفاه را ترجمه می‌کند. اگر راننده‌ای هستید که احساس می‌کنید قابلیت سرعت و مانور بالا را دارید، النترا در این زمینه نیز پاسخگوی شماست.

اگر اخبار خودرو را چک کنید خبر خوب این است که هنوز هم می‌توانید مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر این کره‌ای را در بازار پیدا کرد. بهتر آنکه خانم‌ها می‌توانند از بین تنوع رنگی آن، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنند.

خودروی پیشنهادی به خانم‌ها گران‌تر از ۱ میلیارد تومان

فولکس‌واگن گلف

فولکس‌واگن گلف

شاید این گران‌ترین خودروی بازار ایران نباشد، ولی به طور حتم یکی از بهترین‌ها بدون در نظر گرفتن قیمت روز خودرو است.

هاچ‌بک پرفروش فولکس‌واگن با محبوبیتی جهانی به صورت بسیار محدود در بازار ایران وجود دارد. خودرویی که می‌توانید از همه نظر روی آن حساب ویژه باز کنید.

این ماشین اسپرت دخترانه، طلایی‌ترین پیشنهاد برای آن‌هایی است که قصد دارند بالاترین سطح کیفیت و آپشن را در ابعادی مناسب خریداری کنند. جالب است بدانید فولکس‌واگن گلف مجهز به سیستم هشدار خواب‌آلودگی راننده و سیستم صوتی با ۸ اسپیکر است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. پیشنهاد شما به خانم‌ها چه خودرویی است؟

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.