یک نماینده مجلس شورای اسلامی: حرکت سایپا برای تولید خودروهای جدید مثل شاهین و آریا اقدامی بسیار مثبت است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تنوع تولید خودرو در سایپا گفت: حرکت سایپا برای تولید خودروهای جدید مثل شاهین و آریا اقدامی بسیار مثبت است و نشان می‌دهد که مدیران این شرکت به سمت پاسخگویی به سلایق و نیازهای مشتریان حرکت می‌کنند

قطعه نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تنوع تولید خودرو در سایپا گفت: حرکت سایپا برای تولید خودروهای جدید مثل شاهین و آریا اقدامی بسیار مثبت است و نشان می‌دهد که مدیران این شرکت به سمت پاسخگویی به سلایق و نیازهای مشتریان حرکت می‌کنند.

حرکت سایپا برای تولید خودروهای جدید مثل شاهین و آریا اقدامی بسیار مثبت است و این نشان می‌دهد که مدیران این شرکت به سمت پاسخگویی به سلایق و نیازهای مشتریان حرکت می‌کنند.

خلیل بهروزی‌فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از قطعه‌سازان در جهت خودکفایی تولید خودروی ملی گفت: خوشبختانه شرکت سایپا برای تأمین قطعات خودرو قراردادهای خوبی با وزارت دفاع و شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام شرکت سایپا در تولید قطعات خودرو در داخل بسیار مثبت و عالی بوده است، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از گروه‌های جهادی، ظرفیت و استعدادهای داخلی به خصوص از ظرفیت‌های وزارت دفاع برای تأمین قطعات خودرو در داخل بهره برد که این اقدام از طرف سایپا در حال انجام است.

بهروزی فر با اشاره به پیشرفت‌های وزارت دفاع در صنعت تجهیزات نظامی به خصوص ساخت موشک‌های پیشرفته، اظهار داشت: قدرت دفاعی و علمی وزارت دفاع امروز زبانزد است و امیدواریم از همین ظرفیت برای تولید خودرو در داخل استفاده شود.

وی تأکید کرد: انعقاد قراردادهای شرکت سایپا با شرکت‌های دانش‌ بنیان وزارت دفاع برای تأمین قطعات خودرو در راستای افزایش کیفیت خودرو و ارتقای ایمنی بسیار مؤثر بوده است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر عزم و اراده‌ای در صنعت خودروی کشور وجود داشته باشد قطعاً می‌توان خودروهایی تولید کرد که قابل رقابت با خودروهای خارجی باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.