شورولت کوروت فرمان-راست تولید شد

به تازگی برای اولین بار در تاریخچه ساخت شورلت کوروت و به صورت رسمی نسخه فرمان-راست از کوروت نیز تولید شده است

قطعه نیوز: نسل هشتم شورولت کوروت نخستین نمونه از این خودروست که به صورت موتور-وسط ساخته شده است. به تازگی برای اولین بار در تاریخچه ساخت این مدل و به صورت رسمی نسخه فرمان-راست از کوروت نیز تولید شده است.

عرضه رسمی نسخه فرمان راست، برای اولین بار در تاریخ کوروت اتفاق افتاده است.

البته خبر ساخت کوروت فرمان-راست در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی اعلام و نخستین تصاویر رسمی از این خودرو نیز در سال ۲۰۲۰ رسماً منتشر شد.

چندی پیش شعبه جنرال‌موتورز در ژاپن، در رویدادی که در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۱ در پیست فوجی برگزار شد، از این خودرو رونمایی کرد.

لازم به‌ذکر است که شورولت کوروت فرمان-راست سال گذشته در جریان نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۲۰ معرفی و در همان زمان پیش‌­فروش شد.

برنامه رونمایی در پیست فوجی

برنامه رونمایی در پیست فوجی هم با هدف ملاقات مشتریان با این خودرو برنامه‌ریزی شده بود، اما شرایط فعلی ژاپن برگزارکنندگان را مجبور به لغو برنامه حضوری و پخش آن به صورت زنده از طریق فضای مجازی کرد.

در این برنامه دوساعته، پنج دستگاه کوروت با رنگ‌های متنوع تحت هدایت رانندگان حرفه‌­ای در پیست به حرکت درآمدند و پس از آن نیز گفتگویی با تاداشی واکاماتسو، ریاست شعبه جنرال موتورز در ژاپن انجام شد.

نسخه فرمان-راست شورولت کوروت
رونمایی از شورلت کوروت فرمان-راست

سه دستگاه شورولت کوروت­ فرمان-راست به رنگ‌های قرمز مشعل، زرد Accelerate و آبیRapid از نسخه ۳LT کوپه هستند، درحالیکه دو کوروت دیگر به رنگ‌های نارنجی Sebring و خاکستری تیره متالیک از میان نمونه­‌های روباز این خودرو انتخاب شده­‌اند.

بد نیست بدانید تولید شورولت کوروت C8 در تاسیسات کنتاکی به علت کمبود قطعات با توقف روبرو شده بنابراین چگونگی تامین این خودرو در مقیاس جهانی با ابهام روبروست.

به هرحال علاقمندان شورولت کوروت C8 در استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا، هند، هنگ­‌کنگ و سایر کشورهایی که مجاز به رانندگی با خودروهای فرمان-راست هستند، می­‌توانند امیدوار باشند که دیر یا زود امکان رانندگی با این خودرو را به دست خواهند آورد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.