اکویناکس ۲۰۲۱؛ محبوب‌ترین کراس اوور‌ شورلت

شورولت اکویناکس ۲۰۲۲ از محبوب‌ترین کراس اوور‌های جمع و جور که مصرف سوخت بسیار کمی دارد. این خودرو دارای اتاق مسافرتی بزرگ، سیستم سرگرمی مملو از امکانات و خدمات ورزشی است.

قطعه نیوز: شورولت اکویناکس ۲۰۲۲ از محبوب‌ترین کراس اوور‌های جمع و جور است که مصرف سوخت بسیار کمی دارد.

شورولت اکویناکس ۲۰۲۲ از محبوب‌ترین کراس اوور‌های جمع و جور که مصرف سوخت بسیار کمی دارد. این خودرو دارای اتاق مسافرتی بزرگ، سیستم سرگرمی مملو از امکانات و خدمات ورزشی است.

با این حال، از نظر کیفیت داخلی و فضای ذخیره سازی در مقایسه با رقبای خود ضعیف است. در حالی که دارای چهار چرخ متحرک اختیاری است، اما تمام مدل‌های اکویناکس از یک موتور چهار سیلندر توربو تغذیه می‌کنند. به دلیل برخورداری از سطح‌ کیفیت مناسب، هزینه‌های آن بسیار بالاست.

این خودرو اکنون در قسمت جلویی بیشترین تغییر را دارد. این مدل دارای چراغ‌های جلو متمایزتر، طراحی جدید جلوپنجره و سپر‌های عقب و جلو به روز شده است. Chevy همچنین یک مدل RS اضافه می‌کند که دارای یک ظاهر طراحی شده ورزشی مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی تیره و تزئینات بیرونی سیاه است.

فضای داخلی آن دارای دکمه تعویض منحصر به فرد، دوخت قرمز و روکش‌های مشکی است. سطح رده بالای Premier همچنین دارای جزئیات کابین بیشتر مانند دوخت فرانسوی و روکش مشکی براق کنسول است. چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژر قدرتمندتر دیگر ارائه نمی‌شود و موتور ۱.۵ لیتری توربو را به عنوان تنها گزینه باقی می‌گذارد. این به روزرسانی SUV جمع و جور Chevy در ابتدا برای سال مدل ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا در سال ۲۰۲۲ به تأخیر افتاده است.

این خودرو به صورت استاندارد با تزئینات بیرونی کرومی، صندلی راننده قابل تنظیم با هشت جهت، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و موارد دیگر ارائه می‌شود. ما همچنین می‌توانیم بسته اطمینان و راحتی را انتخاب کنیم، که شامل نظارت بر نقاط کور، کنترل دو منطقه‌ای آب و هوا، صندلی‌های گرم شونده جلو، یک فرمان چرمی، یک بالابر برقی، هشدار ترافیک و شروع از راه دور است.

موتور چهار سیلندر توربو اکویناکس با کمبود قدرت و غالباً از نفس افتاده، با عملکرد کند خود هیچ هواداری را به دست نخواهد آورد. توربوشارژ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۷۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و هنگامی که با سیستم چهار چرخ محرک اختیاری جفت شود، زمان کوتاهی طول می‌کشد تا در بزرگراه رکورد سرعت را بزند.

جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک استاندارد به صورت یکپارچه تغییر می‌کند و به دلیل صرفه جویی در مصرف سوخت، در صورت نیاز به نیروی اضافی، جعبه دنده تمایلی به کاهش سرعت ندارد. اکویناکس به طور شایسته‌ای کار می‌کند و فرمان آن دقیق و مستقیم است. سواری خصوصاً با وجود چرخ‌های ۱۹ اینچی اختیاری (۱۷ یا ۱۸ استاندارد) کمی سخت است.

کابین اکویناکس از مواد بادوام ساخته شده و از زیبایی زیادی برخوردار است که باید جذابیت گسترده‌ای را ایجاد کند. هم سرنشینان جلو و هم صندلی‌های عقب باید در فضای داخلی جادار و با تجملات کافی بتوانند در سفر‌های طولانی مدت به آن‌ها رضایت بخش باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.