کیفیت خودروهای داخلی در فروردین ۱۴۰۰ تفاوتی با سال گذشته ندارد

اولین گزارش منتشر شده از کیفیت خودروهای سبک و سنگین داخلی در سال ۱۴۰۰ نشان دهنده آن است که دنا پلاس توربو اتوماتیک همچون ماه‌های گذشته، باکیفیت‌ترین خودروی سواری داخلی معرفی شده است.

قطعه نیوز: اولین گزارش منتشر شده از کیفیت خودروهای سبک و سنگین داخلی در سال ۱۴۰۰ نشان دهنده آن است که کیفیت خودروها امسال تفاوتی با آخرین گزارش کیفیت در سال گذشته نداشته است.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، در این گزارش دنا پلاس توربو اتوماتیک همچون ماه‌های گذشته، باکیفیت‌ترین خودروی سواری داخلی معرفی شده است.

همچنین محصولات هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان، SWM G.1F سیف خودرو، دناپلاس، پژو ۲۰۷ و کوییک، پنج خودرویی هستند که در گروه چهار ستاره‌های داخلی قرار دارند.

جدول مقایسه سطوح کیفیت خودروهای سبک فروردین ۱۴۰۰

اطلاعات جدول موجود در این گزارش حاکی از آن است که MVM X33S مدیران خودرو تنها محصولی است که در جدول دو ستاره باقی مانده است و غیر از آن، سایر خودروهای موجود در جدول این گزارش حداقل سه ستاره کیفیت دریافت کرده‌اند.

آخرین گزارش از وضعیت کیفی خودروهای داخلی در گروه سنگین در فروردین ۱۴۰۰، نشان‌دهنده آن است در این گروه تغییر کیفیت محصولات نسبت به گذشته تغییری است.

بر این اساس مینی‌بوس ایسوزو سحر محصول بهمن دیزل، تنها محصول پنج ستاره در گروه مینی‌بوس‌ها و میدل باس‌ها به شمار می‌رود.

پس از آن نیز کامیونت ایسوزو NMR85 و کامیونت ایسوزو NPR75K از محصولات بهمن دیزل اما در گروه کامیونت نیز موفق به کسب پنج ستاره کیفیت شده‌اند.

لازم به ذکر است در گروه خودروهای سنگین تولید داخل، کشنده سیتراک C7 محصول پیلسان از لحاظ کیفی با ارتقای یک ستاره، موفق به کسب چهار ستاره کیفیت شد. غیر از آن سایر محصولات چهار و سه ستاره کیفیت دریافت کرده‌اند و نشانی از محصولات دو ستاره در جدول وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.