بر اساس گزارش اسفند ۹۹؛ فقط یک خودروی داخلی پنج ستاره کیفیت گرفت

قطعه نیوز: بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از ارزشیابی کیفیت خودروهای سبک و سنگین داخلی در اسفند ماه ۱۳۹۹، دنا پلاس توربو اتوماتیک همچون ماه‌های گذشته، باکیفیت‌ترین خودروی سواری داخلی معرفی شده است. این درحالی است که در جدول کیفیت خودروهای داخلی در اسفندماه دیگر اثری از پژو ۲۰۰۸ و نیو مزدا ۳ در گروه پنج ستاره‌ها دیده نمی‌شود.

به گزارش «قطعه نیوز»، هایما S7 اتوماتیک محصول ایران خودرو خراسان، SWM G.1F محصول سیف خودرو، دناپلاس توربو، پژو ۲۰۷ و دناپلاس از محصولات ایران خودرو، چهار خودرویی هستند که همچنان در گروه چهار ستاره‌های داخلی خودنمایی می‌کنند.

رتبه بندی کیفیت خودروهایسبک


اطلاعات جدول حاکی از آن است که MVM X33S مدیران خودرو تنها محصولی است که در جدول دو ستاره باقی مانده است و غیر از آن، سایر خودروهای موجود در جدول این گزارش حداقل سه ستاره کیفیت دریافت کرده‌اند.

کیفیت اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون و کشنده‌های داخلی تغییری نکرده است.

جدیدترین گزارش شرکت ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی در گروه سنگین در اسفندماه ۹۹، نشان‌دهنده آن است در این گروه تغییر کیفی نسبت به دوره‌های قبل رخ نداده است.


بر این اساس مینی‌بوس ایسوزو سحر محصول بهمن دیزل، تنها محصول پنج ستاره در گروه مینی‌بوس‌ها و میدل باس‌ها به شمار می‌رود.
پس از آن نیز کامیونت ایسوزو NMR85 و کامیونت ایسوزو NPR75K از محصولات بهمن دیزل اما در گروه کامیونت نیز موفق به کسب پنج ستاره کیفیت شده‌اند.


لازم به ذکر است در گروه خودروهای سنگین تولید داخل، سایر محصولات چهار و سه ستاره کیفیت دریافت کرده‌اند و همچون ماه‌های گذشته، نشانی از محصولاتی با دو ستاره کیفیت در جدول دیده نمی‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.