دناپلاس توربواتوماتیک به پنج ستاره‌ها اضافه شد؛ نیومزدا۳ حذف شد+جدول

قطعه نیوز: بر اساس آنچه از جدید ترین گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی در دی ماه ۱۳۹۹ مشخص است، در کنار پژو ۲۰۰۸، دناپلاس توربو اتوماتیک، دو محصول ایران خودرو پنج ستاره کیفیت دریافت کردند. این در حالی است نیومزدا ۳ محصول بهمن موتور که در گزارش ماه پیش از آن در رتبه پنج ستاره‌ها قرار داشت، در گزارش جدید از جدول حذف شده است.

به گزارش «قطعه نیوز»، پس از پنج ستاره‌های گزارش اخیر، SWM G.1F محصول سیف خودرو، دناپلاس توربو، پژو ۲۰۷ و دناپلاس از محصولات ایران خودرو، چهار خودرویی هستند که در این دوره در گروه چهار ستاره‌ها باقی مانده‌اند. این در حالی است که جای هایما S7 اتوماتیک از محصولات ایران خودرو خراسان خالی مانده است.

اطلاعات جدول حاکی از آن است که MVM X33S مدیران خودرو تنها محصولی است که در جدول دو ستاره باقی مانده است. بر این اساس در کنار پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان که در گزارش اخیر به جمع سه ستاره‌های جدول اضافه شده است، سایر خودروهای مورد ارزیابی در این گزارش موفق به کسب حداقل سه ستاره کیفیت شده‌اند.

کیفیت وانت‌ها کماکان بدون تغییر ماند

نتایج آخرین گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی در بخش وانت ها در دی‌ماه ۹۹ حاکی از آن است در این گروه خودرویی تغییر کیفی نسبت به دوره‌های قبل ایجاد نشده است. بر این اساس وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل، نیسان ریچ محصول زامیاد، سایپا ۱۵۱ و وانت‌های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ به عنوان محصولات بهمن موتور، موفق به کسب بیشتری امتیاز کیفیت در این گروه و دریافت سه ستاره کیفیت شده اند.

پس از آن وانت آریسان ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفیت و وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز به عنوان محصولات زامیاد، تنها یک ستاره کیفیت دریافت کرده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.