لندکروزر SVi مکس شاسی بلند ضد شورش

SVI اینجینیرینگ از خودروی چندمنظوره و زرهی Max 3 Troopy مبتنی بر تویوتا لندکروزر رونمایی کرد که برای کاربردهای ضد شورش و امنیتی استفاده می‌شود و قیمتی حدود ۱۲۸ هزار دلار دارد.

قطعه نیوز: SVI اینجینیرینگ از خودروی چندمنظوره و زرهی Max 3 Troopy مبتنی بر تویوتا لندکروزر رونمایی کرد که برای کاربردهای ضد شورش و امنیتی استفاده می‌شود و قیمتی حدود ۱۲۸ هزار دلار دارد.

شرکت SVI اینجینیرینگ آفریقای جنوبی، متخصص وسایل نقلیه زرهی در آفریقای جنوبی، به‌دنبال خودروی زرهی Max 3 که سال گذشته دیدیم، نسخه‌ی جدیدی از این مدل شاسی‌بلند منتشر کرده است.

درحالی‌که نسخه قبلی عملا کامیون بود، آخرین نسخه SVI یک خودروی چندمنظوره است که می‌تواند تا هشت سرنشین را در داخل کابین حمل کند.

نمای سه چهارم جلو شاسی بلند زرهی تویوتا لندکروزر مکس 3 تروپی / Toyota Land Cruiser
لندکروزر SVi مکس

به گزارش موتوروان، SVI Max 3 Troopy خودرویی ضد گلوله و آماده رو‌به‌رو شدن با حوادث آخرالزمانی است. دقیقا مثل نسخه‌‌ی کامیون، Troopy بر اساس سری ۷۰ تویوتا لندکروزر ساخته می‌‌شود.

ممکن است فکر کنید مکس ۳ تروپی یک خودروی نظامی است؛ اما در واقع SVI نسخه غیر نظامی از این خودروی زرهی را بدون محل نصب سلاح‌ و توپخانه سنگین عرضه کرد.

همان‌طور که گفته شد، نیازی به مجوزهای کمیته کنترل تسلیحات متعارف ملی آفریقای جنوبی (NCACC) نیست و این خودرو می‌تواند برای تعدادی از کاربردها از جمله خدمات ضد شورش، امنیت و کاروان مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات خودرو

صفحات بدنه خودروی زرهی Max 3 Troopy از فولاد ساخته شده‌اند و دارای حداقل حفاظت EN1063 BR6 هستند. این بدان معنا است که می‌تواند در برابر حملات تفنگ‌های تهاجمی مقاومت کند.

SVI همچنین از حفاظت ارتقا یافته (تا BR7) برخوردار است که می‌تواند در برابر انفجارها و مین‌های ضد نفر مقاومت کند.

در زیر کاپوت مکس ۳ تروپی از پیشرانه توربودیزل ۴٫۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر استفاده می‌شود که ۲۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

حداکثر سرعت آن ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است. از جمله سایر به‌روزرسانی‌ها می‌توان به ظرفیت حمل بار بالاتر، مجموعه تعلیق‌ به‌روزشده و اضافه شدن میله ضد غلتش عقب اشاره کرد.

از نظر قیمت‌گذاری، SVI گفته است این به پیکربندی و وضعیت خودروی اصلی کارخانه بستگی دارد. قیمت مدل پایه از ۱۲۸ هزار دلار (طبق نرخ ارز فعلی) شروع می‌شود.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.