با حضور رئیس ایدرو و مقیمی؛ مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی‌سازی محصولات ایران‌خودرو (آپکو) افتتاح شد

مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی‌سازی خودرو در شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) صبح امروز با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو و همچنین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

قطعه نیوز: مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی‌سازی خودرو در شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) صبح امروز با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو و همچنین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی‌سازی خودرو در شرکت آپکو، گفت: فعالیت‌های برندسازی، قوای محرکه، بهینه‌سازی گیربکس و… در ایران‌خودرو باید مورد حمایت قرار بگیرد.


محسن صالحی‌نیا بیان کرد: همه آنچه در ایران‌خودرو رخ داده است با تکیه بر تجربیات داخلی بوده است و ما در آینده نزدیک حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.


وی گفت: توصیه‌های کیفی و رضایت مشتری در سایه سیاست‌های کلان میسر می‌شود و مسوولان در نشست‌های مختلف سعی کرده‌اند تولید خودرو را با وجود محدودیت‌های بین‌المللی به سمت رشد ببرند.


صالحی‌نیا عنوان کرد: بحث تولید خودروهای تجاری نظیر اتوبوس و کامیون یک ضرورت برای کشور است و اقدامات انجام شده در این زمینه می‌تواند منشا اثرات خوبی باشد.

محسن صالحی‌نیا رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)

تیونینگ، دیتیلینگ و کلاچ هوشمند در دستور کار آپکو

مدیرعامل شرکت آپکو در این مراسم بیان کرد: راه نجات ایران‌خودرو در ارائه آپشن‌ها است.


حسن جلینی در آیین افتتاح آپکو گفت: باید هر پروژه‌ای که آپکو انجام می‌دهد و به صورت آپشن ارائه می‌شود، از خط تولید آغاز شود.
وی اعلام کرد: در آپکو ۴۰ دستگاه خودرو به نانوسرامیک تبدیل شده است و جا دارد که این شرکت در این بخش بیشتر سرمایه‌گذاری کند.


جلینی گفت: در حال حاضر تیونینگ، دیتیلینگ و کلاچ هوشمند از خدمات شرکت آپکو است.


وی افزود: از فروردین ماه سال جاری هر ماه ۳ میلیارد تومان فروش قطعات آپشن به مشتری داشته‌ایم.اضافه کردن آپشن به محصولات ایران‌خودرو در آپکو انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که پروژه دیگر این شرکت که در همکاری با شرکت دانش بنیانی متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف صورت می گیرد، پروژه کلاچ هوشمند ایمورتال است، افزود: در این پروژه ریموت بر روی سر دنده نصب می شود و دارای امکاناتی نظیر اپلیکیشن تلفن همراه، قفل کودک، ضد سرقت بودن، ریموت درب پارکینگ و تمامی استانداردهای مربوطه است و این کلاچ هوشمند دارای پنجاه ماه خدمات گارانتی است.
مدیرعامل شرکت آپکو با بیان این‌که نوسازی خودروهای کارکرده از دیگر پروژه هایی است که در همکاری با شرکت آذین خودرو انجام می شود، اظهار کرد: در این پروژه خودروهای قدیمی و فرسوده، در عرض چند ساعت نوسازی می شوند.
جلینی هم چنین ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه دایمی شرکت آپکو، به برگزاری نمایشگاه بین المللی تزیین، آپشن و خدمات خودرو از روز پنج شنبه جاری و برپایی غرفه آپکو در این نمایشگاه خبر داد.
 

اضافه کردن آپشن به محصولات ایران‌خودرو در آپکو انجام می‌شود

مدیرعامل ایران خودرو نیز در آیین افتتاح شرکت آپکو بیان کرد: ارتقای رضایت مشتری یکی از اموری است که در دستور کار ایران‌خودرو قرار دارد و بخشی از آن از طریق در اختیار قرار طریق ارائه گزینه‌های بیشتر توسط آپکو محقق خواهد شد.


فرشاد مقیمی گفت: از ۵۰۰ حادثه‌ای که در سال گذشته برای محصولات ایران‌خودرو رخ داده است، ۴۴۰ مورد مربوط به مراجعه به مراکز و کاربرد قطعات غیراستاندارد بوده است.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو


وی ادامه داد: با توجه به این آمار، نیاز به یک مرکز رسمی و استاندارد برای ارائه خدمات سفارشی‌سازی احساس می‌شد.


مقیمی گفت: بعضی آپشن‌های آپکو باید در خط تولید اضافه شود چراکه فقدان آن و یا استاندارد نبودن آن بر کیفیت خودرو اثر میگذارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر رعایت کیفیت قطعات آپشن محصولات، گفت: ظرفیت های مناسبی در شبکه نمایندگی های ایران خودرو در سطح کشور برای ارایه خدمات آپشنال وجود دارد که در این بخش نیز به دنبال توسعه و افزایش این خدمات در نمایندگی ها هستیم. 
مقیمی،‌ فعالیت برای سفارشی سازی محصولات تجاری و سنگین را از جمله برنامه های آپکو دانست و گفت: در این بخش نیز خدمات ویژه ای را به دارندگان محصولات سنگین و نیمه سنگین ارایه خواهد شد. 
وی خواستار نظارت بر کیفیت اقلامی مانند اسباب بازی‌های تولیدی با استفاده از برند محصولات ایران خودرو شد و گفت: با دعوت از بخش خصوصی و سرمایه گذار می توان تولیدات مشترکی برای این بخش درنظر گرفت که علاوه بر حفظ کیفیت، از ورود آسیب به برند ایران خودرو جلوگیری کرد و تولید این اقلام می تواند از طریق شرکت آپکو دنبال شود. 

مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی‌سازی محصولات ایران‌خودرو (آپکو)
مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی‌سازی محصولات ایران‌خودرو (آپکو)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.