یک قطعه‌ساز عنوان کرد: قطعات «تارا» منطبق بر استانداردهای روز است

قطعه نیوز: مدیرعامل شرکت قطعه‌ساز فراصنعت‌آمل با بیان این‌که قطعات تولیدی تارا مطابق با استانداردهای روز دنیاست، گفت: انتظار می‌رود، با توجه به نیاز به سرمایه‌گذاری برای داخلی‌سازی و تولید قطعات، حمایت لازم از سوی نهادهای تصمیم‌گیر از جمله بانک مرکزی و وزارت صمت صورت گیرد.

امان‌اله برشویی، با اشاره به قابلیت‌های بالای شرکت فراصنعت‌آمل در طراحی و تولید قطعه، اظهار کرد: قابلیت تولید و ماشین‌کاری قطعات فولادی و چدنی را با دقت یک هزارم میلیمتر داریم و طراحی و تولید محور خودروی تارا و سیستم تعویض دنده کابلی این خودرو از پروژه‌های جدید این شرکت است.

وی ادامه داد: این شرکت بخشی از قطعات مورد نیاز ایران خودرو را تولید می‌کند و علاوه بر محصول جدید تارا، دارای زنجیره تولید کاملی برای محور خودروهای خانواده ۴۰۵ و ۲۰۶ است.

برشویی به برنامه تولید قطعات تارا اشاره کرد و گفت: از سال گذشته همکاری لازم با مرکز تحقیقات ایران خودرو و ساپکو براط آماده سازی و تولید قطعات مورد نیاز این خودرو شروع و خطوط مونتاژ در شهریور ماه امسال راه اندازی شد.

وی ادامه داد: پروژه‌های جدیدی مانند سیستم تعویض دنده دنا پلاس و صفحه مبدل آن شروع شده که در ابتدا با تیراژ حدود ۲۰۰ دستگاه در ماه آغاز شد اما با تجهیز و توسعه خطوط و تامین مواد اولیه، هم اکنون تعداد تولید به روزانه ۱۰۰ دستگاه رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.