خط تولید مجموعه برف پاک‌کن و بوستر ترمز برای «تارا» و «رانا» افتتاح شد

خط تولید مجموعه برف پاک کن در شرکت اتحادموتور و همچنین خطوط تولید بوستر ترمز در شرکت آذین تنه برای خودروهای تارا و رانا افتتاح شد.

قطعه نیوز: خط تولید موتور و مجموعه برف پاک کن در شرکت اتحادموتور و همچنین خطوط تولید بوستر ترمز شرکت آذین تنه برای خودروهای تارا و رانا  افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، در این مراسم دبیر انجمن قطعه سازان کشور و قائم‌مقام شرکت آذین‌تنه گفت: امروز خودروی تارا نجات‌دهنده صنعت خودرو شد و به عنوان پیشران این صنعت عمل کرد.

مازیار بیگلو ادامه داد: امروز به عنوان زیرمجموعه ایران‌خودرو خطوطی را افتتاح کردیم که با دانش مهندسان ایرانی توسعه پیدا کرد و به تولید انبوه رسید.

همچنین رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه این آیین بیان کرد: در ایران توانایی ساخت تمام قطعات خودرو وجود دارد و این توانمندی باید هدایت شود و وزیر صمت این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

اکبری افزود: نمایندگان مجلس آمادگی لازم را برای گشایش راه پیش پای قطعه‌سازان و خودروسازان دارند.

وی عنوان کرد: تمام قوانین بالادستی می‌گویند بخش خصوصی را که توان و منابع مالی‌اش مانند دریا است باید به میدان بیاوریم که این کار فقط نیاز به هدایت دارد.

اکبری تاکید کرد: از وزیر صمت می‌خواهیم برای تشکیل کنسرسیوم به قطعه‌سازان میدان بدهند و آرزوی ما این است که کنسرسیوم‌های قطعه‌سازان با سرمایه خود آنها، سرمایه ایرانیان خارج از کشور و سرمایه خارجی شکل بگیرد.

 وی از مدیرعامل ایران‌خودرو خواست تا در تشکیل کنسرسیوم قطعه‌سازان را یاری کند و برای آنها شرط و شروط نگذارد.

اکبری گفت: مجلس و دولت در واردات سختگیر هستند و صادرات را تشویق می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.