هیرو و رویای تولید ۱۰۰ میلیون موتورسیکلت

قطعه نیوز: تردید نیست که ۲۰۲۰ در صنعت موتورسیکلت هند سالی بسیار چالش‌برانگیز بوده است. همه‌گیری ویروس کرونا مردم را مجبور به ماندن در خانه کرد و صدها نفر نیز از کار خود بیکار شدند. حالا با خبرهای خوب در مورد ساخت واکسن و به کمک رعایت پروتکل‌ها، صنعت موتورسیکلت این کشور و البته سایر نقاط جهان به تدریج در حال بازگشت به مسیر درست است.

فعالیت شرکت موتورسیکلت‌سازی هیرو، در ۵ سال گذشته به بیش از ۴۰ کشور دنیا گسترش یافته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هندی‌ها در تلاش شدید برای بازگشت قدرتمندانه به رشدی حتی بیشتر از سال‌های گذشته هستند. شرکت Hero برای اولین‌بار اعلام کرده است که در حال رسیدن به یک نقطه عطف تاریخی است. به گفته هیرو هدف آن‌ها رسیدن به رکورد فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه موتورسیکلت است. اگرچه با روند فعلی تولید و کارنامه قبلی هیرو رسیدن به چنین عددی یک شاهکار به حساب نمی‌آید.

شرکت هیرو موتوکورپ با ۳۷ سال فعالیت در بازار هند کار خودرو را تحت عنوان Hero Honda در سال ۱۹۸۴ آغاز کرد. همانطور که مشخص است شرکت آن اوایل در همکاری با هوندای ژاپن محصولاتی را وارد بازار می‌کرد. سال ۲۰۱۱ این سرمایه‌گذاری مشترک به پایان رسید و شرکت مستقل هیرو تاسیس شد.

دورنمای شرکت برای رسیدن به هدف بزرگشان اتفاقی نیست. در حقیقت هندی‌ها از اوایل سال گذشته میلادی در حال برنامه‌ریزی و ابتکار عمل بوده‌اند. پاوان مونجال رئیس هیرو می‌گوید فعالیت ما در ۵ سال گذشته به بیش از ۴۰ کشور دنیا گسترش یافته است و این یک مقیاس بسیار بزرگ‌تر از بازار بومی هند است.

هیرو هنوز مدل‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای ارائه به بازار دارد. این شرکت به تازگی با هارلی‌دیویدسون برای ساخت و مدیریت مدل Milwaukee در هند به توافقاتی رسیده است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.