باند سرقت خودرو سه استان کشور در اراک متلاشی شد

قطعه نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: باند سرقت خودرو سه استان کشور با عملیات تخصصی پلیس در اراک متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ « کامیار چهری» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای پژو در شهرستان اراک موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

 وی بیان کرد:  ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی در تحقیقات تخصصی  به سرنخ‌هایی از یک سارق سابقه‌دار در این زمینه رسیدند و سرانجام در عملیاتی موفق به دستگیری سارق شدند.

 وی بیان کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۲ فقره سرقت خودروهای پژو و مزدا در اراک ، اصفهان و تهران با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستان خود اعتراف کرد.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در عملیاتی جداگانه همدستان سارق در اراک دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

 سرهنگ چهری توصیه کرد: لازم است رانندگان برای جلوگیری از سرقت خودروی خود، موارد ایمنی را مورد توجه جدی قرار دهند.

راز قتلی در شازند پس از پنج سال کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: راز قتلی در شهرستان شازند پس از پنج سال کشف شد.

سرهنگ « محمد خلجی» افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل زنی حدود ۶۷ ساله در دی‌ماه سال ۱۳۹۴،از سوی مقام قضایی در یکی از روستاهای اطراف شازند با توجه به اهمیت و حساسیت آن، موضوع به طور جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد طلاجات مقتول به سرقت رفته و علت بروز این جنایت، سرقت زیورآلات بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده، سرانجام با دلایل و مدارک به دست آمده به خواهرزاده مقتول که زنی با سوابق مصرف مواد مخدر است مظنون شدند، که با دستور مقام قضایی فرد مذکور برای انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شازند منتقل شد.

سرهنگ خلجی تصریح کرد: متهم که در بازجویی‌های متعدد فنی و تخصصی و با ارایه دلایل محکم در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل خاله خود اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: متهم در اعترافات خود اظهار داشت که در دی‌ماه سال ۱۳۹۴ با همدستی سه مرد که همه اعتیاد به مواد مخدر دارند و به قصد سرقت طلاجات مقتول به منزل وی در یکی از روستاهای اطراف شازند مراجعه می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در ادامه اظهارات متهم مشخص شد ۲ نفر از سارقان به قصد سرقت به داخل منزل رفته و خواهرزاده مقتول و فرد چهارم در خارج از منزل مشغول نگهبانی بودند که سارقان پس از سرقت دست و پای مقتول را بسته و وی را در زیر پتو محبوس می‌کنند که پس از گذشت چند ساعت این زن به دلیل بیماری آسم در زیر پتو خفه می‌شود.

سرهنگ خلجی بیان کرد: پس از اعترافات خواهرزاده مقتول یکی از همدستان وی بلافاصله دستگیر و دیگر همدست نیز تحت تعقیب است.

وی گفت: یکی دیگر از متهمان اصلی نیز در زندان بسر می برده که به دلیل بیماری در حبس فوت کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری  همدست متهمان ادامه دارد.

توقیف خودروی کیا با خلافی بیش از ۶۵ میلیون ریال در آشتیان

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: یک دستگاه خودروی سواری کیا با با خلافی ۶۵میلیون و ۹۴۲ هزار ریال در این شهرستان توقیف شد.

 سرهنگ «رضا رضایی» افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آشتیان در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف و خطر ساز، یک دستگاه خودرو سواری کیا را برای بررسی مدارک متوقف کردند که با استعلام از سیستم جامع پلیس راهنمایی و رانندگی مشخص شد این خودرو دارای ۶۵ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال خلافی است.

وی بیان کرد: به استناد ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو مورد نظر توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

باند سرقت منازل و اماکن خصوصی شازند متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: باند سرقت منازل و اماکن خصوصی این شهرستان متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان شازند در یک ماه گذشته، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان تحقیقات خود را برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی بیان کرد: در روند تحقیقات ماموران انتظامی کلانتری ۱۳شهرستان شازند، سه نفر اعضای باند سارقان منازل و اماکن خصوصی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند اضافه کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و مقادیری از اموال مسروقه نیز از آنان کشف و به مال‌باختگان برگردانده شد.

حادثه رانندگی در اراک یک کشته بر جا گذاشت

رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی  روز گذشته (دوشنبه) در اراک یک کشته برجا گذاشت.

سرهنگ سید «علی حسینی» افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با زنی ۶۰ ساله در شهرک الغدیر شهر اراک رخ داد که این فرد به شدت مصدوم و در حین انتقال به بیمارستان جان باخت. 

 وی بیان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور توجه نکردن راننده به جلو گزارش شده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.