رتبه اول ارزش نگهداری به تیگو ۷ رسید

قطعه نیوز: نرخ پائین نگهداری و هزینه ها موجب شده تا این خودرو در کشور برزیل بازار دست دوم مناسبی را داشته و تصویر مناسبی را از برند خود ارائه دهد .

رتبه اول ارزش نگهداری به تیگو ۷ رسیدمجله خودرویی کواتروداس برزیل، رتبه نخست از نظر میزان ارزش نگهداری را به خودرو تیگو ۷ داد.

 خودرو تیگو ۷ یک کراس اوور جمع و جور است که توانسته در بازار پر رقابت برزیل رتبه نخست را در این سگمنت به لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری در میان چندین کراس اوور معروف بدست بیاورد.

خودرو تیگو ۷ موفق شد تا دارای کمترین میزان استهلاک ۵.۴۱- درصد شود که این درصد در مقایسه با خودروهای بنامی چون جیپ compass ، فولکس واگن تیگوان و هیوندای توسان بدست آمده است .

نشریه کواتروداس یکی از معتبرترین نشریات خودرویی در کشور برزیل است.

یکی از عواملی که موجب شد تا خودرو تیگو ۷ در رتبه نخست این ارزیابی قرار گیرد کیفیت بالای این خودرو است چراکه این محصول با پلت فرم کاملا حرفه ای ساخته شده و در آن از فناوری های شرکت لوکس ساز و معروف بریتانیایی تندرور استفاده شده است.

تیگو ۷ آزمایش های گوناگون زیست محیطی، جاده ای و ۱۰۰ آزمایش تقریبی شامل دوام، قابلیت اطمینان، و آزمون های مربوط به دمای هوا، ارتفاع و … را با موفقیت گذرانده است.

براساس این گزارش، خودرو تیگو ۷ در سال ۲۰۱۷ در مسابقات رالی تاکلیماکان شرکت کرد و به عنوان یک خودروی تولید انبوه موفق به کسب رتبه نخست شد .

یکی دیگر از عوامل برتری خودرو تیگو ۷ در این ارزیابی ، حجم بالای فروش آن در بازارهای صادراتی است.

همچنین نرخ پائین نگهداری و هزینه ها موجب شده تا این خودرو در کشور برزیل بازار دست دوم مناسبی را داشته و تصویر مناسبی را از برند خود ارائه دهد .

در مجموع می توان گفت که خودرو تیگو ۷ دارای کیفیت و قابلیت اعتماد بالا می باشد و توانسته مصرف کنندگان را راضی نگاه دارد و مشتریان بیشتری را در سرتاسر جهان به دست بیاورد .

منبع: عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.