سفارشی‌سازی فیات ۵۰۰e

قطعه نیوز: در ماه مارس سال جاری و کمی قبل از همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، گروه فیات-کرایسلر (FCA) اقدام به معرفی فیات ۵۰۰ برقی با نام ۵۰۰e کرد. نکته مهم این قرار است نسخه برقی فیات ۵۰۰ در کنار مدل عادی (مجهز به پیشرانه درون‌سوز) به فروش برسد.

موپار بیش از ۸۰ قطعه لوازم جانبی برای فیات ۵۰۰e ارائه کرده است.

اما افرادی که خواهان تمایز بیشتر میان فیات ۵۰۰ برقی خود با سایر نمونه‌های عادی باشند باید به موپار (Mopar) مراجعه نمایند، چراکه این شرکت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های FCA، بیش از ۸۰ قطعه لوازم جانبی انحصاری برای این خودروی هاچ‌بک پیشنهاد کرده است. این لوازم اضافه در قالب چندین مجموعه برای فیات ۵۰۰e پیشنهاد شده که در این مطلب به بررسی سه مجموعه می­‌پردازیم.

در مجموعه Fashion مواردی شامل رینگ‌های سفارشی، قطعات کروم، روکش سفارشی کلید، طرح chevron روی سقف به همراه محفظه لوازم در داخل کابین قابل سفارش خواهد بود.

فیات ۵۰۰e با قطعات موپار

در مجموعه Sport Techno مواردی شامل روکش خاکستری مات روی بدنه، رینگ‌های ۱۷ اینچی، آینه‌های جانبی و لوگوهای نصب شده روی عقب و جلوی خودرو به چشم می­‌خورد.

مجموعه سوم پیشنهادی توسط موپار را می‌­توان در شرایط فعلی پخش ویروس کرونا بسیار مفید دانست چراکه در این مجموعه خوشبو کننده هوا، لامپ UV و فیلتر قوی هوا برای کابین ارائه می­‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، موپار بیش از ۸۰ قطعه لوازم جانبی برای فیات ۵۰۰e ارائه کرده که موارد ذکر شده تنها بخشی از آنها بود. برای اطلاع از تمام موارد موجود، خریداران می­توانند به وب سایت این شرکت مراجعه نمایند.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.