حذف قیمت خودرو از آگهی اینترنتی، تاثیری بر بازار نداشت

قطعه نیوز: اُلفت نسب گفت: درج قیمت در آگهی‌های خودرو و مسکن تاثیر منفی در جو بازار ندارد و معتقدیم این تصمیم بیشتر بازار را غیرشفاف کرد.

درج آگهی در فضای مجازی رضا اُلفت نسب، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی درباره درج قیمت آگهی‌های خودرو و مسکن در فضای مجازی،  اظهار کرد: مدتی است که به دستور دادستانی و مقامات قضایی کشور و به دلیل جلوگیری از تشدید جو روانی در بازار، درج قیمت در آگهی‌های خودرو و مسکن در بستر فضای مجازی ممنوع شده است.

وی افزود: متاسفانه این روند همچنان ادامه دارد و این موضوع برای خریداران مشکلاتی ایجاد کرده است، همچنین خرید‌هایی از این قبیل نسبت به گذشته از سهولت کافی برای فروشنده و خریدار برخوردار نیست.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی بیان کرد: در حال حاضر افرادی تحت عنوان دلال و سودجو در بازار‌های مسکن و خودرو فعالیت دارند که موجب گرانی شدند همچنین مسئولان مربوط آن طور که باید، برای حل این مسائل عمل نکرده اند.

اُلفت نسب ادامه داد: هم اکنون نیز بهتر است که نهاد‌های نظارتی و قضایی به دنبال جلوگیری از فعالیت این گونه افراد و  کنترل جو بازار باشند چرا که عدم درج قیمت خودرو آگهی تاثیری در جو بازار ندارد و آنطور که انتظار می‌رود قیمت‌ها را کنترل نمی‌کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به این موضوع اقدامی صورت گیرد و درج قیمت‌ به آگهی خودرو و مسکن بازگردد تا مشتریان نیز با خیال آسوده تری خرید کنند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی در پایان ابراز کرد: البته افرادی که ثبت آگهی و قیمت می‌کنند نیز باید در تعیین نرخ کالای خود بیشتر دقت کنند و از عرف بازار خارج نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.